Unatoč tome, vodeća društvena mreža moli kompanije da još uvijek ne prave profile, piše Profitiraj.hr.
Product manager na Google plusu Christian Oestlien izjavio je kako njegov tim radi na posebnim dodacima za Google + koji će biti namijenjen isključivo tvrtkama i njihovim brandovima. Jedinstveni alat omogućit će tvrtkama detaljne analize i povezivanje s drugim Googleovim alatima, poput AdWordsa.
"Korisnici nemaju istu komunikaciju s prijateljima i brandovima", tvrdi Oestlien, a Google moli tvrtke da pričekaju s promocijom svojih brandova na Google plusu, kako bi to činili još efikasnije uz alat koji Googleovi inženjeri pripremaju.
"Alat koji razvijamo tvrtkama će biti neusporedivo korisniji od običnog profila", naglašava Oestlien, koji je upozorio da će na Google Plusu strogo kontrolirati profile te će one koji nisu privatni - gasiti.
Prethodni članci: arti-201107060872006 arti-201106300242006 arti-201106280855006 arti-201106300242006 arti-201107070279006