Formula 1 usisavanje

Michael Schumacher jedva da uspije odahnuti nakon odvežene utrke, a marketinški stručnjaci već djeluju.

20.9.2000.
2:00
VOYO logo


U svijetu reklamnih agencija odabir odgovarajuće boje igra vrlo važnu ulogu. No, da podsjetimo, prva asocijacija na crveno nije više ljubav, Coca-Cola, pa čak niti Ferrarijevo vozilo već sam Michael Schumacher.

Pa ako to možda i može proći kod Fiatovog specijalnog vozila Seicento Sporting "Michael Schumacher", koje je ograničeno na 1 000 primjeraka, obojeno u crveno i obasuto brojnim oznakama sa Shumijevim imenom - prednji dio vozila, stražnji, nasloni za glavu - kako to da ista strategija prolazi i kod proizvođača elektronskih aparata i to onih namijenjenih kućnoj upotrebi?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prolazi i djeluje na psihu muškarca ? glasio bi odgovor. Tvrtka AEG iz Nürnberga izbacila je nedavno na tržište crveni usisivač s Shumijevim logom i reklamnim sloganom "Prvak među usisivačima - puna cijev od 1 800 vata".

No, od svega toga najzanimljivije su možda reakcije ženskog dijela "publike" koja je vrlo zadovoljna novim imidžem usisivača. Formula 1 usisivač navodno je jedini način da se njihovi muževi pokrenu s kauča i punim gasom i s crvenom kapicom na glavi usisaju cijeli stan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo