U svijetu reklamnih agencija odabir odgovarajuće boje igra vrlo važnu ulogu. No, da podsjetimo, prva asocijacija na crveno nije više ljubav, Coca-Cola, pa čak niti Ferrarijevo vozilo već sam Michael Schumacher.
Pa ako to možda i može proći kod Fiatovog specijalnog vozila Seicento Sporting "Michael Schumacher", koje je ograničeno na 1 000 primjeraka, obojeno u crveno i obasuto brojnim oznakama sa Shumijevim imenom - prednji dio vozila, stražnji, nasloni za glavu - kako to da ista strategija prolazi i kod proizvođača elektronskih aparata i to onih namijenjenih kućnoj upotrebi?
Prolazi i djeluje na psihu muškarca ? glasio bi odgovor. Tvrtka AEG iz Nürnberga izbacila je nedavno na tržište crveni usisivač s Shumijevim logom i reklamnim sloganom "Prvak među usisivačima - puna cijev od 1 800 vata".
No, od svega toga najzanimljivije su možda reakcije ženskog dijela "publike" koja je vrlo zadovoljna novim imidžem usisivača. Formula 1 usisivač navodno je jedini način da se njihovi muževi pokrenu s kauča i punim gasom i s crvenom kapicom na glavi usisaju cijeli stan.