Ferrari 550 Barchetta

Novi bolid iz Maranella svoje će predstavljanje automobilističkoj publici doživjeti na Paris Motor Showu.

22.9.2000.
2:38
VOYO logo

Tajna je otkrivena - Ferrari je napokon "otvorio garažu" i objavio prve fotografije svojeg novog aduta u sve žešćoj borbi na svjetskom tržištu. Ferrari 550 Barchetta proizvod je kojim tvrtka želi proslaviti 70. godišnjicu Pininfarinina djelovanja, tijekom kojeg su iz Maranella "lansirani" brojni ljepotani na četiri kotača...

Kako je riječ o ograničenoj seriji, jasno je da će svježa krv iz Ferrarijeve "štale" izazvati veliko zanimanje u krugovima onih sretnika, kojima skupljanje skupocjenih automobila predstavlja svojevrstan hobi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi Ferrari mnogo je provokativniji i ekstremniji od ostalih modela iz ponude ovog proizvođača. Namjerno - ističu predstavnici legendarne tvrtke. Jer, Barchetta je namijenjena ljudima s posebno "dubokim džepom", kojima nedostaje "igračka" za sunčane dane. Potvrđuje to i platneni krov, koji se, na opće iznenađenje, ne pokreće elektromotorima već - rukom. U Ferrariju su smatrali kako ugradnja krova "na struju" nije nužna - automobil je ionako, kao što smo već spomenuli, namijenjen uživanju po lijepom vremenu...

Bez obzira na taj mali "nedostatak", sumnjamo kako će budući vlasnici razgovarati o "bačenom novcu". Naime, Ferrari 550 Barchetta opremljen je istim motorom kao i njegova izvedba s "tvrdim" krovom, atraktivni 550 Maranello. Riječ je o 5.5-litarskom "monstrumu", koji pri 7000 o/min razvija čak 485 KS. Performanse su u skladu s imidžom tvrtke - Barchetta će do "stotke" ubrzati za 4.4 sekunde, dok je najveća brzina "okruglih" 300 km/h. Golemom snagom "upravlja" se preko 6-brzinskog mjenjača (manualnog, naravno), a onima koji vole pretjerivati "suprotstavit" će se serijski ugrađen sustav za kontrolu proklizavanja kotača...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što se tiče sigurnosti, okvir vjetrobranskog stakla pojačan je čeličnim cijevima, kako putnici prigodom prevrtanja ne bi doslovce "izgubili glavu". Uz to, karoserija je dodatno pojačana, što je donijelo i nekoliko kilograma više - s ciljem da "ležanje" na cesti bude što bolje, ali i da se izbjegnu vibracije, koje su česta "bolest" među kabrioletima.

Ako to nije dovoljan razlog da razbijete svoju "kasicu-prasicu", spomenut ćemo kako će se u svaki od primjeraka iz ograničene serije ugrađivati posebna pločica sa serijskim brojem vozila i potpisom legendarnog dizajnera Sergija Pininfarine.

Pa tko voli, nek' izvoli...

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo