Ovo partnerstvo je važno iz više razloga. Prvo, moglo bi ozbiljno oštetiti Google kad je u pitanju e-trgovina. Google zarađuje golemi novac predlažući ljudima što da kupe. Ako ljudi prestanu tražiti savjete od Googlea i okrenu se svojim Facebook prijateljima, Google postaje nepotreban i siromašan.
Osim toga, iz ovog partnerstva Facebook će dobiti važne podatke, pa će moći kvantificirati odnos društvenih preporuka i prodaje. Ovo je bitno jer je oduvijek bilo vrlo teško odrediti efikasnost neke reklame. Kad je internetsko oglašavanje u pitanju, uvijek se nagrađuje zadnji oglas na koji korisnik klikne prije kupnje, no nema riječi o reklamama u koje je možda mjesecima prije gledao u svom pretraživaču. Ako partnerstvo Facebooka i Amazona uspije, Facebook će moći proučavati kako se prodaja proizvoda mijenja s obzirom na društvene preporuke i oglasne kampanje, te će moći procijeniti koliko vrijedi kad korisnik lajka neki prozivod ili brand.
Facebook već nekoliko godina pokušava dokazati da, iako korisnici dolaze družiti se a ne kupovati, oglasi na društvenim stranicama donose profit.
Naravno, i Amazon će profitirati u ovoj suradnji. Već ima vrlo moćan sustav preporuka, a samo će ga poboljšati kad bude pobliže upoznat s korisničkim interesima i navikama korisnika i njihovih prijatelja.
Prethodni članci: arti-201007220022006 arti-201007210714006 arti-201007200300006 arti-201007120366006