Vlasnik većinskog paketa dionica Minardija, Gabriele Rumi, nedavno je završio pregovore s predstavnicima Pan American Sports Networka, kablovske televizije koja je pokazala zanimanje za kupovinu ove momčadi. Na njegovu žalost, pregovori su neslavno propali - 68.68% dionica momčadi ostalo je u Rumijevu vlasništvu.
Minardi se suočio s velikim financijskim problemima, pa je u ovom trenutku vrlo neizvjesno hoće li njegovi bolidi, tijekom sljedeće godine, juriti stazama Formule 1. U slučaju da se uskoro nešto ne promijeni, moglo bi se dogoditi da talijanska momčad, nakon 16 godina, prvi put propusti jednu natjecateljsku sezonu.
Dodatni problem za momčad Minardija predstavlja i motor. Naime, unatoč svim nastojanjima, nije postignut dogovor s Renaultom, koji je u prošloj sezoni opskrbljivao momčadi Benettona i Arrowsa. Međutim, postoji mogućnost da Flavio Briatore, šef Benettonove momčadi, ipak uspije dogovoriti suradnju Renaulta i Minardija. U tom slučaju, Minardi bi se trebao odreći svojeg testnog vozača, 19-godišnjeg Španjolca Fernanda Alonsa, za čije je usluge zainteresirana Benettonova momčad. Druga opcija su zastarjeli Fordovi motori, koje je Minardi koristio i prošle sezone. Međutim, niti Ford ne pokazuje previše zanimanja za muke Talijana, već najavljuje kako će sve snage usmjeriti prema "oživljavanju" Jaguarove momčadi.
Na kraju, spomenimo kako Minardi još uvijek nije riješio pitanje vozača. Podsjetimo, Marc Gene otišao je u Williams na mjesto testnog vozača. S druge strane, Gaston Mazzacane najvjerojatnije će nastaviti karijeru kao član Prost teama.