
F1: Jaguar s novim ljudima
Jaguar i njegov dosadašnji tehnički direktor Gary Anderson "ne žive više u ljubavi". Andersonu, koji je u Jaguar došao polovicom 1999.
Glavni čovjek Jaguara Neil Ressler izjavio je kako će "Nichols momčadi dati novu tehničku dimenziju". U 2000. Jaguar je osvojio tek četiri sitna boda, završivši sezonu na devetom mjestu u konkurenciji jedanaest momčadi. Budući da su najavili kako će se u sezoni koja predstoji u konkurenciji konstruktora boriti za naslov svjetskog prvaka, mizeran učinak "zvoni na uzbunu".
Da je u Jaguaru došlo do velikog pospremanja govori i činjenica da su uz Andersona otišla i tri inženjera. Nichols je u McLarenovom odjelu za istraživanje i razvoj radio tijekom protekle tri godine. Najzaslužniji je za konstruiranje najuspješnijeg bolida svih vremena, McLaren - Honde MP4 - 4 iz 1988.godine. Otada je imao (ne)uspješnih epizoda u Ferrariju, Sauberu i Jordanu. U Jaguaru će surađivati s novim konstruktorskim licima, Johnom Russellom i Markom Handfordom. No teško da će pridonijeti revolucionarnim rezultatima, budući da su ostale momčadi s konstruiranjem novih bolida krenule još u svibnju prošle godine.
Prve su ovo velike i zamjetljive promjene Jaguarovog novog šefa Bobbyja Rahala, koji je u momčad došao krajem prošle sezone kao izvršni direktor. Prvi radni dan u Jaguaru bit će mu 1. prosinca, iako s momčadi radi od kraja rujna. Amerikanac Rahal već dugo usko surađuje s Fordom, koji posjeduje Jaguar. U Fordu se nadaju kako je upravo Rahal "čovjek koji će u najkraćem vremenskom razdoblju donijeti pozitivne promjene".
Ford treba uspješan Jaguar. Preko Jaguarovih uspjeha i Fordova reputacija na tržištu automobila čvršća je i bolja. Želja za preokretom tim je veća, budući da su glavni suparnici Mercedes i BMW u 2000. ostavili Ford "u prašini". Najbolniji ožiljak prvo je mjesto BMW-a, koji se u svijet Formule 1 vratio nakon 1987., a Ford, koji je u tom društvu neprekidno već trideset godina, ostao je "debelo po strani".








403 Forbidden




