Još jedan loš start za ŤSchumijať, ali je Ferrarijev Nijemac ovaj put barem uspio ostati na stazi i uknjižiti bodove za drugo mjesto. Međutim, Mika Hakkinen, koji se briljantnim startom probio s treće na prvu poziciju i zadržao je s komotnom prednošću do samog kraja, sad je prvi u generalnom plasmanu s dva boda prednosti. Prva četiri mjesta su po očekivanju podijeljena između McLarena i Ferrarija, ali Ťsrebrne strijeleť su prvim i trećim mjestom, naspram drugog i četvrtog za propete konjiće iz Maranella, preuzele vodstvo u plasmanu konstruktora, doduše za samo jedan bod. Svi mogu biti zadovoljni, osim Fisichelle (bio ja na četvrtoj poziciji u trenutku kad mu je otkazao bolid) i Ťprofesorať Prosta. Nekadašnji veliki šampion kao vlasnik tima nema baš mnogo sreće; oba njegova bolida nisu završila utrku, ima ozbiljne probleme sa sponzorima i proizvođačem motora, i ova sezona mogla bi biti definitivan kraj za Team Prost.
Hakkinen je u cilj ušao nakon što je većinu trke imao prednost od dvadesetak sekundi, Schumacher se zadovoljio drugim mjestom nakon nekoliko ispadanja, Coulthard je s treće pozicije nekoliko puta Ťpuhao za vratť Schumiju ali od toga na kraju nije bilo ništa. Mlađi Schumacher je u jednom trenutku prije ulaska u bokseve čak pretekao četvrtog Barrichella, ali je dobra taktika Ferrarijeva Ťpit stopať sačuvala četvrtu poziciju Brazilcu. Šesti je bio Heinz-Harald Frentzen u Jordanu, ispred klupskog kolege Trullija.
Poredak u ukupnom plasmanu vozača: 1. Hakkinen (64 boda), 2. M. Schumacher (62), 3. Coulthard (58), 4. Barrichello (49), 5. Fisichella (18), 6. R. Schumacher (16) itd.
Plasman konstruktora: 1. McLaren (112), 2. Ferrari (111), 3. Williams (24) itd.
Jedini uzbudljivi trenutak ovogodišnje VN Mađarske dogodio se na samom startu, kad je ustanovljen poredak koji je ostao isti do kraja