Mreža on-line help deskova nova je inicijativa Europske komisije. Novi sustav informiranja ima za cilj pružiti potpune informacije i pomoć u rješavanju spornih
e-trgovinskih transakcija zemlja EEZ-a.
EEJ-net upoznat će korisnika s pravnim aspektima postavljanja i vođenja poslova trgovine preko interneta.
Također će pružati i pravne savjete u sporovima koji se javljaju zbog još uvijek neutvrđenih pravnih i poslovnih normi ovoga novog tržišta. Problemi prebukiranih narudžbi, visoki postotak neispravnih isporuka, isporučivanje proizvoda sa greškom ili proizvoda koji ne odgovaraju ponuđenom opisu, te porast kompjuterskog kriminala razlozi su zbog kojih Komisija predlaže uvođenje tzv. "kontrolnih punktova".
Prema riječima Davida Byrnea, predstavnika EU komisije za odnose s potrošačima "EEJ-net je važna prekretnica koja daje potrošačima pristup jednostavnim i efektivnim mjerama u rješavanju međudržavnih nesporazuma".
Ovime se u potpunosti želi poboljšati odnos spram krajnjeg korisnika, njegova sigurnost i zaštita. Sistem će biti osposobljen i stavljen u funkciju krajem ove godine.