Djeluje isto, no sa siječnjem, u HAC su stigle promjene.
Održavanje I naplata cestarine izdvajaju se u novoosnovanu
tvrtku. Traže se veća učinkovitost i uštede.
Jedan od tih pomaka je - I rješavanje prekobrojnosti - na što se
upozorava godinama jer u HAC-u je zaposleno preko 2800
ljudi.
Među otpuštenima će se naći i dio zaposlenika autoceste
Rijeka-Zagreb. Popis je u izradi, a nadležni poručuju: Vodit će
se računa da svaki djelatnik HAC I ARZ dobije određenu
otptremninu za svoj odlazak. O brojkama ne bih sada želio
govorit. Ovog trenutka usuglašavamo i brojke i način i modele sa
socijalnim partnerima.
Reže se i na izdacima za šefove – za 50-ak HAC-ovih menadžera,
direktora sektora i zamjenika, svaka iduća plaća bit će manja
između 1000 i više kuna. No apsurda i dalje ima - smijenjeni šef
uprave Dražen Guštin, koji reforme nije pokrenuo, uz plaću od
15-ak tisuća kuna - imenovan je šefom projekta Zagrebačka
obilaznica, koju HAC u iduće 4 godine ne namjerava graditi.
Rješavanje problema odgađalo se predugo, naglašavaju i u
Nadzornom odboru.
A kada se troškovi autocesta i smanje, teško da će od toga
značajnije profitirati vozači. Najavljenim
koncesioniranjem, čemu se mnogi stručnjaci protive - cestarina
sigurno neće pojeftiniti.