Upješan ulazak u more za još jedan proizvod Uljanika. Trajket za prijevoz ljudi, kamiona i drugih vozila plovit će Kaspijskom morem.
"On je za nas tehnologičan, znači mi tu ostvarujemo visoki stupanj produktivnosti i nastojimo održati taj projekt unutar samih budžeta, i ostvaritvati dobit na tim gradnjama", kaže direktor Brodogradilišta Uljanik EduardMilovan.
Nakon porinuća odmah je krenula priprema gradnje "blizanca" za istog naručitelja iz Turkmenistana.
Mnogi su Puležani i ovog puta došli pozdraviti rijedak hrvatski uspješan proizvod. Dive mu se i gosti iz susjednih zemalja.
Zapanjenost prolazi nakona godina provedenih u izgradnji brodova, ali radnici Uljanika još uvijek na posao dolaze zadovoljni. Posla ima za još dvije do tri godine, no strepnja je ipak prisutna.
"Sad imamo posla, ugovoreno još jedno 5-6 brodova, sad ćemo vidjeti dalje, uprava neće baš sve reći. Malo nas drži tako na uzdi, nas je samo strah da nas ne presele u Rijeku jer treba onda putovati", kaže radnik KristijanRadovolović.
A u riječkom 3. maju koji još traži svoje mjesto u grupaciji Uljanika, strahuju pak za radna mjesta, ali i budućnost brodogradilišta. Grade se barže, financijski se pokrivaju, no još nema ugovorenih brodova.
Poznato je tek da nakon 214 otpuštenih radnika istu sudbinu čeka još njih 150.