"Možda bi bilo prikladnije da smo novi Mini predstavili dva tjedna kasnije, na British Motor Show u Birminghamu. Ipak, pariški sajam prva je velika smotra automobila, otkako je BMW razvrgnuo 'brak' s Roverom", objasnili su svoju odluku predstavnici njemačkog proizvođača.
Kako su Britanci emocionalno vezani za proslavljeni automobilčić, ne treba čuditi da ih je ova odluka ipak - zasmetala.
Možda ih razveseli najavljena cijena novoga Minija. Naime, u BMW-u su istakli kako će osnovni model stajati oko 32 tisuće njemačkih maraka. Dakle, gotovo jednako koliko je stajao i "stari" model. Cijenu bi trebala "opravdati" bogata serijska oprema, u koju su uključeni ABS, klima uređaj i dvostruki zračni jastuci.
Verzija "Cooper" bit će desetak tisuća njemačkih maraka skuplja, dok će se top model "Cooper S", sa snažnijim motorom, na tržištu pojaviti tek sljedeće godine. U skladu s "vlasničkim promjenama", automobil neće biti ukrašen znakom BMW-a.
Zanimljivo, prodaja "starog" modela, koji će se u rujnu prestati proizvoditi, porasla je čak 25 posto u odnosu na prošlu godinu. Očito je kako kupci pod svaku cijenu žele nabaviti jedan od posljednjih primjeraka 41-godišnjeg mališana.
Manje od osam tjedana ostalo je do službene promocije nasljednika legendarnog "Minija". Novi model bit će predstavljen u rujnu, na izložbi Paris Motor Show