TURIZAM U HRVATSKOJ /

'Dok drugi nude svašta, mi vam ne nudimo ništa!'

Image

"Preko je savršena destinacija za organizaciju ničega. Pošto organiziramo ništa to znači da nećemo uložiti nikakav trud i rad u organizaciju, a neće se niti potrošiti novaca", kaže organizator ovog 'ljetnog događaja' u mjestu Preko na otoku Ugljanu.

24.8.2012.
11:27
VOYO logo

Organizator manifestacije "Ništa 2012." Jerko Gregov, odlučio je brendirati "ništa" kao autentični hrvatski turistički proizvod i tako zaštititi ime ljetnog događaja u mjestu Preko na otoku Ugljanu.

Njegov se koncept ne razlikuje bitno od onoga što Lijepa naša inače nudi turistima, no Gregov se prvi odvažio nazvati stvari kakve jesu.

"Dođite i ne doživite ništa", poziva turiste, domaće i strane, organizator preko Facebooka.

"Pošto organiziramo ništa to znači da nećemo uložiti nikakav trud i rad u organizaciju, a neće se niti  potrošiti novaca. To se dobro uklapa u pozicioniranje Preka kao dalmatinske i otočke destinacije. Nikakav trud uložen u organizaciju događaja odraz je i dalmatinske radne etike, a nikakva sredstva uložena u organizaciju puno govore o darežljivosti otočkog stanovništva", kazao je Gregov za Zadarski list.

Image
Foto: RTL


Plan i program "Ništa 2012." objavio je i na svom blogu:

"Štovani čitatelji čast mi je predstaviti vam manifestaciju Ništa 2012. koja će se dogoditi u Preku (otok  Ugljan) 23.08.2012.

Za razliku od drugih događaja u kojima je cilj animirati goste i zabaviti ih te im ponuditi nešto novo, mi im ne nudimo ništa.

Za razliku od prokušanog  i uspješnog koncepta 'buka  + pljeskavice = dobra  fešta', mi gostima i sumještanima ne nudimo ništa.

Već od ranih jutarnjih sati  se neće događati ništa, popodne neće biti organiziran beach party u uvali Joz, a navečer neće biti nikakvih događaja. Folklorno društvo neće plesati kolo i pjevati  tradicionalne otočke napjeve o ljubavi, dojkama i izgubljenim bičvama.

Potvrđeno nam je također da neće nastupiti Mišo Kovač i Severina, a neće biti ni iznenađenja večeri (znači ništa od vatrometa). Rivom neće šetati poznati glumci, niti će se ikoji šeik usidriti  svojom jahtom ispred mjesta.

Ovu manifestaciju podržavaju TZ Preko, Općina Preko i mještani Preka najviše zato jer ne moraju niša platiti niti se angažirati u organiziranju 'eventa'.

Dođite u Preko i ne  doživite ništa! Želite li  upoznati povijest mjesta, povijest samostana i knjižnice na otočiću Galevcu, snađite se sami. Mi se oko toga ne želimo sekirat.

Posjetite i maslinike u kojima nema ništa za vidjeti, pogotovo jer je suša opet uspješno odradila posao.

Ako vam je dosadno možete posjetiti i remontno  brodogradilište u uvali Lamjana ni tamo isto nema ništa, u stečaju je.

Također neće biti ništa organizirano u vezi izleta do tvrđave Sveti Mihovil.

Svi žele postati poznati po nečemu, mi želimo postati poznati po ničemu. Dok drugi nude svašta mi vam ne nudimo ništa.

Ništa je nešto što pokušavamo promovirati kao autohtoni hrvatski proizvod, nešto što je specifično naše, nešto što se može dobiti kod nas za razliku od drugih destinacija na Mediteranu.

'Ništa' je nedovoljno prepoznato kao jedinstveni hrvatski proizvod, nešto što je stalno u ponudi ljudima u Hrvatskoj bilo da su njeni građani ili gosti.

Nema ništa od izlaska iz  krize, ništa od pada nezaposlenosti, niti od rasta  BDP-a, možda sljedeće godine, ne proizvodimo ništa,  ništa se ne isplati raditi niti  se ikoga isplati zaposliti.

Otvoriš novine u njima ništa, upališ televiziju i tamo ništa na programu, otvoriš novčanik, a u njemu ništa.

U vinu nema ništa grožđa. Kruh se pretvara u koru ispunjenu zrakom i sve je manji, a cilj je da postane ništa.

Nakon trideset godina rada dobiješ ništa, bez veze ništa od operacije u bolnici ili dobrog posla.

Za bogatune i političare građani su ništa i ništa ih ne brine što oni misle o njima.

Za druge ljude najčešće govorimo da su nitko i ništa.

Ništa od dobrih plaća i spasa brodogradnje.

Posla ima za zaštitare, armižadore, političare, birokrate čiji rad se svodi na  ništa, ili je konačni proizvod ništa.

Novac se stvara iz ništa, a svako toliko više i ne vrijedi ništa.

Pa zašto i turistima ne ponuditi ništa? Žele li upoznati kulturu i život neka je upoznaju, neka dobiju ništa. Jedno izvorno autohtono originalno ništa.

A ako žele nešto više onda im je kao i nama, neka se snalaze sami, neka sami traže zabavu, pomoć, neka sami sebi kuhaju hranu i neka sami pronađu mjesta koja vrijedi posjetiti.

Mi ne nudimo ništa, a za drugo neka se pobrinu sami!"

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo