Oznaku Merz osmislio je 1918. godine njemački umjetnik Kurt Schwiters izrezavši riječ merz iz običnog novinskog oglasa za Kommerz i Privatbanku. Od tada svi mogući kolaži, miješanje materijala, spojivog i nespojivog, a prije svega umjetnost otpada nose naziv merz.
Miješajući isprva drvo, karton, novine i metal na reljefima, Schwiters osvaja uskoro i prostor stvarajući u svom stanu čudesan krajolik od kartona i kućnog pribora naziva Merzbau ili Katedrala gotičke bijede. Djelo nastalo 1923. godine restaurirano je 1933., a danas je izloženo u Sprengel muzeju gdje je smještena i hannoverska izložba.
Ne treba spominjati kakvu je ulogu Schwiters odigrao za pokrete kao što su Fluxus, Nouveau Realiseme, Pop Art te umjetnost Environmenta. Na Expo izložbi možete razgledati i djela ostalih velikana ironije kao što su Robert Rauschenberg, Louise Nevelson, Joseph Beuys, Daniel Spoerri te Armani.
Izložba je otvorena do 5. studenog.