Vještaci se ne slažu oko brzine kojom je vozio Čačić

U srijedu je završilo maratonsko ročište na suđenju za izazivanje prometne nesreće u siječnju 2010. godine, koju je izazvao Radimir Čačić, a u kojoj su poginule dvije osobe.

25.1.2012.
8:34
VOYO logo

Nakon višesatnog maratona u sudnici u srijedu je u 15.30 sati završilo ročište o prometnoj nesreći koju je u siječnju 2010. godine izazvao Radimir Čačić, a u kojoj su poginule dvije osobe, 81-godišnja Imrene Antal i 60-godišnji Gyorgy Liptak.

Ročište je završilo svjedočenjem dvaju prometnih vještaka. Prvi je procijenio da je Čačić na autocesti Nagykaniza – Budimpešta vozio od između 115 i 118 kilometara na sat kad je udario u Škodu Fabiju kojom je upravljala Katalin Liptak. Procijenio je i da je Liptak vozila između 80 i 90 km/h, no napomenuo je da je to procjena koju ne može sa sigurnošću potvrditi jer je ekspertizu napravio prema spisu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Drugi je vještak kazao kako je izračunao da je brzina bila 145 do 150 km/h te da se ona potom smanjila. "I po mojoj računici ta se brzina smanjila, ali ne mogu reći da je ona bila ispod maksimalno dozvoljene brzine na autocesti", kazao je drugi vještak.

Vozačica Škode na rubu suza slušala svjedoke

Ranije su svjedočili policajci koji su stigli na očevid, a svjedočenja su vidno pogodila vozačicu Škode. Reporteri iz sudnice javili su da se Liptak uhvatila za glavu i da je u nevjerici slušala svjedočenje te da je bila na rubu suza. Policajac koji je svjedočio u tom trenutku kazao je da se ne sjeća je li u Čačićevom vozilu bilo još ljudi. Ranije su, podsjetimo, vatrogasac i policajci opovrgavali Čačićeve navode iz očitovanja na optužnicu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nije bilo magle, a Škoda Fabia imala je upaljena svjetla", posvjedočio je pred sudom u mađarskom Kapošvaru vatrogasac Sappanos, prenosi Vecernji.hr. On je stradale u nesreći koju je skrivio Čačić izvlačio iz automobila.

Kazao je i da je u trenutku kada je došao na mjesto nesreće bilo oblačno, kišovito i sklisko, ali da magle nije bilo, što je jedan od glavnih Čačićevih argumenata. Naime, u očitovanju na optužnicu Čačić je izjavio:

"Iznenada sam ušao u veliku maglu, vidljivost se naglo smanjila sa 100 na 30 metara, i onda ugledao vozilo na kojem se nisu vidjela svjetla i koje se kretalo sporo, oko 60 kilometara na sat."

'Nije bilo magle'

No, i policajac Gyozo Sifter, koji je u srijedu svjedočio na sudu, izjavio je da je "vrijeme bilo dobro, kao i vidljivost".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Drugi policajac Sandor Barsos posvjedočio je da su svjetla na škodi bila upaljena.

"Ja sam ih ugasio", rekao je Barsos.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U zapisnik koji su policajci napravili nakon očevida nesreće nisu unesene nikakve informacije o vremenskim uvjetima.

Suđenje se nastavlja 17. travnja

Inače, Čačićev branitelj Čedo Prodanović nije prisustvovao drugom ročištu, što je opravdao zdravstvenim razlozima, pa je Čačić na drugo ročište došao u pratnji mađarskog odvjetnika Petera Zamecsnika.

Suđenje se nastavlja 17. travnja u 10 sati.

specijal-201012070191004-Radimir Čačić

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo