Sa svojim tegljačem 59-godišnji vozač uletjeo je u odmorište. Prvo je udario u teretni automobil, pa naletio na dvije djevojke koje je udarac odbacio na asfalt. Nastavio se kretati a djevojčice su umrle na mjestu događaja. Na kraju je udario u parkirani osobni automobil i sletio na travu gdje se tegljač konačno zaustavo. U razgovoru je policiji rekao da je skrenuo kako bi natočio gorivo.
Nije prekoračio brzinu, ali...
Kako doznaje Jutarnji, umjesto da je smanjio brzinu, on je brzinom od 90 kilometara na sat ušao na odmorište. Pregledom digitalnog tahografa, ustanovljeno je da od trenutka kad je krenuo s odmorišta kod Županje, gdje je odmarao nakon što je krenuo put Zagreba iz Beograda u kojem je utovario građevinsko ljepilo u vrećama, prevalio 140 kilometra i stalno je vozio brzinom od 90 kilometara na sat, sve do trenutka udara u automobil zagrebačkih oznaka.
Svi vitalni dijelovi kamiona ispravni
To bi ukazivalo da je koristio tempomat, jer bi bilo gotovo nemoguće "ručno" toliko ravnomjerno držati brzinu.
Nakon strašne nesreće, nagađalo se kako su mu možda otkazale kočnice ili se zaglavio tempomat, no u kutinskoj Stanici za tehnički pregled uz nazočnost vještaka MUP-ova Centra za forenzička ispitivanja i vještačenja kao i tijekom probne vožnje, pokazalo se kako su kočnice, tempomat i svi vitalni dijelovi kamiona MAN bili ispravni. Nisu radila samo svjetla koja su uništena u brutalnom sudaru.
I suradnici i vozačev šef ističu kako je riječ u iskusnom vozaču te kako je imao dovoljno odmora, a policija je objavila kako nije bio pod utjecajem alkohola.