3. veljače ove godine oko 11:20 sati u Krešimirovoj ulici Petrali je vozio auto Citroen AX u smjeru Kantride. Dolaskom kod kućnog broja 7 na preglednom dijelu ceste, olako držeći da neće ugroziti sigurnost drugih sudionika u prometu, propustio je prilagoditi brzinu kretanja vozila osobinama i stanju ceste, vidljivosti i gustoći prometa radi pravovremenog zaustavljanja vozila kako bi obratio pažnju na pješakinju, piše Novi list.
74-godišnja Petra Kožul u tom je trenutku prelazila cestu s četiri kolnička traka izvan zebre. Uslijed udarca nesretna je žena odbačena na poklopac motora i vjetrobransko staklo te je pala na kolnik i zadobila niz teških tjelesnih ozljeda. Preminula je istog dana oko 23:50 sati.
Petrali je tijekom ispitivanja negirao djelo, rekavši kako nije mogao vidjeti pješakinju jer mu je dolazila s desne strane, iza vozila te je, kako je rekao, nenadano izašla na cestu ispred njega.
Ipak, na temelju prometnog i sudsko-medicinskog vještačenja utvrđeno je kako je došlo do čelnog naleta automobila na ženu.
Vozač se kretao brzinom od 75.5 kilometar ana sat, dok je brzina naleta iznosila 65.5 kilometara po satu.
Prometni vještački nalaz navodi kako je Petrali ipak mogao zakočiti kad je uočio pješakinju jer se nalazio 21 metar od nje, vidljivost je bila dobra te nije bilo prepreke koja bi dodatno otežala uočavanje pješakinje.
Da se kretao propisanom brzinom do 50 km/h i kočio, zaustavio bi se i izbjegao pješakinju, tvrdi se u prometnom vještačkom nalazu.