Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Horvatinčić je vozio gliser bahato i neodgovorno

‘Neću prejudicirati istragu, ali mogu odmah sada reći da su neke stvari ovdje bile apsolutno nedopustive. Horvatinčić nije smio glisirati na 200 metara od obale, dok će brzina tek biti vještačena. Na toj poziciji nije smio biti uključen ni autopilot’, kaže kapetan Babić.

Ministar mora Božidar Kalmeta promptno je reagirao i gotovo odmah odlučio osnovati istražno povjerenstvo, koje treba temeljito ispitati sve okolnosti pod kojima je Tomo Horvatinčić jahtom udario u jedrilicu uslijed čega je poginulo dvoje talijanskih državljana.

Zašto se odlučilo osnovati posebno povjerenstvo, slično onom kakvo smo imali kad je krenula istraga o razlozima havarije broda Marko Polo, koji se nasukao na otočić Sit u Kornatskom arhipelagu, objasnio je državni tajnik za more, kapetan Mario Babić.

Babić odbija bilo kakve insinuacije o prikrivenim motivima za osnivanje povjerenstva.

‘Da je isključio motor, brod bi stao’

“Nema niti govora o tome da itko želi zaštititi Tomu Horvatinčića ili bilo koga drugog. Ja sam se i osobno založio da se povjerenstvo imenuje i tu nema ništa čudno, mi to i inače imamo obvezu napraviti prema Pravilniku o postupanju ukoliko ima poginulih u nezgodi. Neću prejudicirati istragu, ali mogu osobno odmah sada reći da su neke stvari ovdje bile apsolutno nedopustive.

Prije svega je riječ o tome da Horvatinčić nije smio glisirati na 200 metara od obale, što pokazuju satelitske snimke, dok će brzina tek biti vještačena, iako je vjerojatno bila riječ o glisiranju. Na toj poziciji nije smio biti uključen ni autopilot jer je u moru moglo biti i kupača. Ne vidim što je on na kraju imao mahati drugoj jedrilici, da je isključio motor brod bi stao gotovo odmah i ništa se vjerojatno nije dogodilo. Sve je to u najmanju ruku čudno i nelogično i osobno smatram da je riječ o bahatosti i neodgovornosti Tome Horvatinčića, a je li tako utvrdit će se u postupku istrage”, kazao je Babić za Novi list.

U sastav tročlanog Istražnog povjerenstva imenovani su nezavisni istražitelj pomorskih nezgoda iz Lučke kapetanije Dubrovnik kap. Joško Vlašić , lučki kapetan u LK Senj Siniša Orlić i glavni inspektor Lučke kapetanije Šibenik Boris Seljanovski.

specijal-201012070191004-Stravična nesreća kod Primoštena

Vezani članci:

arti-201108170717006
arti-201108170278006
arti-201108160379006
arti-201108160668006
arti-201108170161006

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr