Elegantno Compaqovo računalo, crne boje i vitke linije, s LCD ekranom i zvučnicima, ipak je malo bolje prošlo na tržištu od konkurentskoga Dellova WebPC-a, koji je potpuno odbačen. Oba računala predstavljaju neuspio pokušaj konkuriranja Appleovom iMacu, čije jarke boje su osvojile tržište. Ipak, kupci u SAD-u još uvijek više razmišljaju o tome što će dobiti za svoje novce i što sve taj stroj može, nego kako im novo računalo izgleda na stolu. Slabiji i skuplji od konkurencije, Presario 3500 nije imao izgleda. Dok god se za 400 dolara može nabaviti dobar 19-inčni monitor, Amerikanci ne vide smisao u kupovanju 15-inčnog LCD monitora za 1000 dolara, ma koliko on lijepo izgledao. Čak je i prodaja iMacova opala u posljednje vrijeme. Očito je da ljudi sve više kupuju računala da bi se njima služili, naročito surfajući internetom, a ne da im budu ukras na stolu, te stoga više polažu na performanse. Jedino su u Japanu kupci dovoljno esteski osjetljivi da se prodaja Presarija i dalje isplati.
Presario 3500, pušten na tržište u listopadu, dobro se prodaje samo u Japanu