Prva konferencija ove vrste u regiji bavit će se strategijama korištenja najbrže društvene mreže na svijetu u marketingu i poslovanju, kroz uspješne primjere brendova poput Kolektive, Bon bona i WTFJeansa.
Najbrža društvena mreža na svijetu, Twitter, nastavlja svoj rast od 1300 posto iz 2009. (po istraživanju analitičke kuće Nielsen) i osvaja regionalne tvrtke koje se žele obratiti regionalnim tviterašima.
Oni su po nedavnom istraživanju pokazani kao fakultetski obrazovani pojedinci koji obožavaju svoje pametne telefone i laptope – korisnici kojima se brojni brendovi žele obratiti.
Vodeći hrvatski brendovi već su na Twitteru
Brendovi poput Tportala, T-Mobilea, T-Coma, HBO, Iskona i NoveTV, koji su sudjelovali na prvoj i drugoj Tweetokraciji, već su koriste Twitter u svom poslovanju i komunikaciji. Jasmina Branilović iz Allian Directa izjavila je o Tweetokraciji: “Ako vam netko može otkriti tajne Twittera to su Ivan i Peđa! Oni su odličan duo koji će vam pokazati kako Twitter može biti jako dobar kanal korporativne komunikacije ako poštujete Twitter pravila….”
Iako novinari, marketinški i PR stručnjaci, menadžeri i blogeri polako uče kako koristiti Twitter pravilno, tehničko znanje nije dovoljno za konkurentno iskorištavanje novih medija, posebice Twittera.
Brojni marketinški stručnjaci padaju u zamku, shvaćajući Twitter tek kao još jedan komunikacijski kanal. Za razliku od Facebooka drugih društvenih mreža, Twitter je vrlo specifičan. Znate li što je to RT ili što je #prvasmjena?
Stručni predavači, profesionalni tviteraši
U Tweetokraciju će vas uvesti Ivan Brezak Brkan, strateg za nove medije tvrtki poput Microsoft Hrvatska i Bon bona, urednik specijaliziranog internetskog magazina Netokracija; te Peđa Pušelja, internet poduzetnik iz Francuske i jedan od najpopularnijih blogera u našoj regiji te osnivač WTFJeansa. Uz njih pojavit će se cijeli niz regionalnih stručnjaka, koji su radili za tvrtke poput Coca Cole te Nescafea…
Na Tweetokraciju se možete prijaviti kao čitatelj Net.hr-a uz dodatnih 15 posto popusta, koristeći promotivni kod “nethr” pri prijavi na www.tweetokracija.com/konferencija/