STARIGRAD - Više od stotinu pripadnika HGSS-a, specijalne policije te pripadnika MORH-a i peti dan nastavlja potragu za posadom cessne koja se na Velebit srušila još u četvrtak.
Vrijeme je u ponedjeljak nešto povoljnije pa su se spasitelji nadali da će potraga iz zraka, ali i sa kopna, dati rezultate. No, tragačima za zrakoplovom kretanje otežava bura. Oblaci i magla su nešto slabiji, no sa sjeverne strane Velebita još uvijek pada snijeg.
S obzirom da olupina zrakoplova nije uočena iz zraka, a nisu je pronašle ni ekipe na terenu, istražitelji su već počeli sumnjati da je cessnu prekrio snijeg. Helikopterom je izvedena i simulacija leta, no bez rezultata. Ipak, postoji i mogućnost da je cessna pala negdje drugdje pa će se istraga dodatno proširiti.
A nakon što su u nedjelju pronađeni papiri na dijelu Velebita na koji su se probili spasitelji, pojavila se i još jedna teorija o mogućim uzrocima pada zrakoplova. Glavni istražitelj Ministarstva mora i prometa, Dinko Vodanović, izjavio je da je u vrijeme kad je cessna letjela iznad Velebita, na snazi bila MORH-ova zabrana leta između 6.500 i 16.000 stopa. Na zabranu su upozoreni samo minutu prije nego što je cessna sa četvoricom pilota trebala preletjeti Vaganski vrh. Pretpostavlja se da je pilot naglo spustio zrakoplov nakon čega su i pali.
No, Vodanović pojašnjava da se za MORH-ovo korištenje zračnog prostora znalo nekoliko dana unaprijed pa su i piloti Cessne trebali biti s njom upoznati.