Broj korisnika interneta u Kini: 485 milijuna

Na kraju lipnja ove godine broj kineskih korisnika Interneta prešao je brojku od 485 milijuna, objavio je kineski zavod za statistiku.

20.7.2011.
14:58
VOYO logo

Broj microblogging ili Weibo korisnika porastao je više od 200 posto u prvih šest mjeseci ove godine; sa 63,1 milijuna krajem 2010. godine na 195 milijuna korisnika, navodi se u izvještaju kineskog internet informacijskog centra.

Broj korisnika koji se koriste servisima za grupnu kupovinu također je porastao i to 125 posto; od 18,7 milijuna korisnika na kraju 2010. godine na 42,2 milijuna korisnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako piše Reuters, Sina Corp, Tencent Holdings i Baidu natječu se za dominaciju nad kineskim Weibo prostorom. Waibo je microblogging mreža poput Twittera koja korisnicima omogućava da dijele linkove i razmjenjuju poruke među prijateljima. Twitter, Facebook i YouTube u Kini su i dalje blokirani.

Unatoč porastu ukupnog broja web korisnika, internet penetracija u Kini ostaje niska - na oko 36 posto - u usporedbi s razvijenim azijskim zemljama kao što su Južna Koreja i Japan, koje se mogu pohvaliti stopama internet penetracije većima od 70 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Postoje također i neke naznake da kineski internet usporava, kako pokazuju podaci CNNIC-a. Porast od 6,1 posto u odnosu na kraj 2010. godine je najsporija godišnja stopa rasta koja je dosad zabilježena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo