Dobro došli u svijet stvaranja imena na Webu, prirodno stanište Jean-Pierrea Eskenazia, osnivača i predsjednika francuskog dot.coma NetBooster. Pokrenut 1998., on nije uobičajeni dot.com, jer, ne biste vjerovali, ostvario je zaradu već u prvoj poslovnoj godini.
Posao NetBoostera je neprekidan nadzor poslovanja pretraživača s ciljem postavljanja vašega sitea na sam vrh vidljivosti. Inače, analize navode na procjenu da 75 posto korisnika nalazi ono što traži s nekoliko vrlo sofisticiranih pretraživača. Drugo, korisnici u najvećem broju slučajeva nikada u svojoj potrazi ne prelaze treću stranicu ishoda pretraživanja. Ono što Eskenazi obećava je postavljanje sitea unutar prve dvije stranice ishoda nakon jedne godine.
U Parizu je NetBooster osnovao istraživački laboratorij, čija je namjena nadzor vrlo tajnovitog svijeta tehnologije pretraživača. Trenutno je najvažniji element optimiziranje ključnih riječi preko kojih pretraživači pronalaze website. Dakle, te su ključne riječi glavne determinante načina pronalaženja vašega sitea.
Međutim, vremenom tehnologija pretraživanja postaje sve složenija. Na primjer, Googleov pretraživač uključuje Ťglasovitostť u svome iznalaženju ishoda. To znači da što je vaš site poznatiji, to će više linkova s drugih siteova voditi prema njemu, i to će se više podizati na ljestvici važnosti.
Na koji način NetBooster optimizira ključne riječi vašega sitea? On se koristi Ťstranicama s drugim imenomť kao duplikatima stvarne ulazne stranice vašega sitea s optimiziranim ključnim riječima povezanim s poslom kojega vodite. Tom se tehnologijom vaš site podvrgava pretraživačima, kojih ima 10 do 12, što je dovoljno za pozitivan odgovor većini zahtjeva za potragom na internetu.
NetBooster će za 10 stranica podvrgnutih pretraživačima, kojih će biti 12, uključujući nadzor i održavanje položaja, naplaćivati 7.000 britanskih funti po godini. Ponuda usluge održanja položaja na Webu ujedno će uzdrmati tržište sličnih ponuda koje su do sada bile dijelom šire mrežne ponude.