Još prije no što je izložen na auto sajmu u Torinu, Ferrari Rosso je naveliko hvaljen na internetu kao auto snova. A da se to obistinilo svjedoči i mnoštvo oduševljenih posjetitelja salona. Novo Ferrarijevo vozilo jednostavnih je linija, bez suvišnih ukrasa, velikih kotača te zbite karoserije. Bez krova, male prednje šajbe te tipične Ferrarijeve njuške Ferrari Rosso svojim dizajnom uvelike podsjeća na trkaće automobile iz pedesetih godina.
Što se tiče tehnike, auto se oslanja na Ferrari F 550 s tim da je Rosso 1,13 metra viši. V-dvanaestocilindrični motor od 5,5 litara smješten je u prednjem dijelu, ima 485 konjskih snaga te doseže najveću moguću brzinu od 300 km/h.
U kokpitu vlada totalni sportski look. Vrijedne su spomena dvije kamere smještene na karoseriji. Jedna je usmjerena straga i odašilje slike na ekran kokpita čineći ujedno vanjska ogledala suvišnima. Druga kamera snima slično kao u televizijskim prijenosima Formule 1 samog vozača i događaje na cesti.
No, čemu sve to? Pininfarina kaže: Auto je prije svega namijenjen vožnji za lijepa vremena. A kako većina vozača živi u srednjoj Europi auto većim dijelom godine ostaje u garaži. Pa kada je vani ružno vrijeme vozač Ferrarija se može ušuljati u garažu, posegnuti za video-arhivom te još jednom doživjeti nevjerojatne pustolovine koje su mu se dogodile za lijepa vremena.
Osim toga, kamera ima i preventivnu ulogu budući da bilježi i sve prekršaje koji se kasnije mogu upotrijebiti i kao dokazni materijal.