Ovaj superkupé, izrađen od aluminija, dosad je bilo moguće vidjeti samo u Autostadtu, Volkswagenovom tematskom parku. No, morali ste biti iznimno brzi, jer prezentacija bi potrajala samo 16-tak sekundi. Zbog toga su i fotografije ovog (bezimenog) proizvoda njemačke tvrtke, objavljene u tiskovinama diljem svijeta nalikovale - špijunskim snimkama.
Vozilo neodoljivo podsjeća na trkaće automobile, kojima su prije 2. svjetskog rata, vožene Auto Union Grand Prix utrke. Mora se priznati, dizajn vozila krajnje je ekstravagantan. Upravo zbog toga, njegova je proizvodnja ostala pod znakom pitanja, budući da su i u samom Audiju mišljenja o "svemirskom" dizajnu ovog automobila - podijeljena.
Odgovornost za stvaranje ovog ljepotana, ili, ako vam je draže, "ružnog pačeta" snosi zvijezda Audijeva dizajna, Peter Schreyer...
Ovih dana, sve su češće priče kako bi osporavana studija ipak mogla u proizvodnju. Naravno, u tom slučaju radilo bi se o maloj, ograničenoj seriji od oko 500 primjeraka. Očito je kako su i najokorjeliji konzervativci u upravi njemačkog proizvođača, shvatili kako danas niti jedan proizvod nije toliko ekstravagantan, da se ne bi - prodavao.
Evo i nekoliko, zasad poznatih podataka. Sportski uređena unutrašnjost automobila trebala bi biti izrađena od Nomex materijala, otpornoga na vatru. Uz podesive aluminijske "pedale", sportskom ugođaju trebale bi pridonijeti i vodilice mjenjačke palice, baš kao što je slučaj u Ferrarijevim modelima. Posebna priča jest upravljač - ima četiri kraka, postavljena pod kutom od 90 stupnjeva (sjetite se "oldtimera").
A što je sa zatvorenim stražnjim krajem? Kako uopće vidjeti što vam se zbiva "iza leđa"? Vrlo jednostavno, ističu Audijevi dizajneri - pogled odostraga bit će omogućen putem kamera i monitora, koji su smješteni na konzoli.