Trenutačno je tržišna vrijednost AOL-a oko jedne desetine vrijednosti Yahooa. Glasine o spajanju ovih dviju kompanija traju već nekoliko dana i mnogi kažu da je Yahho taj koji zapravo kupuje AOL, no nitko od njih zasada nije izašao u javnost sa službenom potvrdom o namjeri udruživanja.
Ipak nejasno je kako se portal Yahoo i AOL internet servis uopće nadaju pobjediti Google, koji se agresivno širi te je u poslednjih nekoliko godina postao rasadnik talenata u računalnim znanostima i gotovo nezaustavljivi lider u online oglašavanju, piše Gawker. Oba glavna izvršna direktora, Tim Armstrong iz AOL-a i Carol Bartz iz Yahooa, zabilježila su razočaravajuće rezultate u poslovanju i to nekoliko tromjesečja zaredom, a još jedan problem je taj da su ih napustili najtalentiraniji mladi računalni znanstvenici.
Podsjetimo, još prije dvije godine Microsoft je pregovarao s Yahoom o preuzimanju, međutim unatoč ponuđenoj svoti od čak 50 milijardi dolara, do preuzimanja nije došlo.
Ove najnovije glasine ipak su zanimljive. AOL očito ima velike ambicije budući da njegove nedavne akvizicije uključuju kupnju bloga TechCrunch, proizvođača aplikacija Thing Labs i video mrežu 5min.