Online igranje kompjuterskih igara, recimo Everquesta i Ultimea, zahtijeva mnogo vremena koje je potrebno utrošiti u izgradnju likova, nabavku primjerenog oružja i skupljanje iskustava. Igrači koji za to nemaju strpljenja mogu već razvijene likove otkupiti od onih koji imaju vremena i volje izrađivati moćne čarobnjake, vitezove, svećenike i lopove.
Virtualni predmeti, oklopi, čarolije i likovi, ako su uistinu vrijedni, postižu na aukcijama i do 1000 dolara.
Tvrtka Sony, koja na Internetu pokreće igru Everquest, nije zadovoljna takvim prodajama i kupovinama, jer se pojavljuju i oni prodavači koji novopridošlim naivcima prodaju bezvrijedne virtualne predmete za velik novac, pa se ovi, kada shvate da su prevareni, žale Sonyju.
Stoga su se Sonyjevi programeri potrudili i onemogućili odbacivanje nekih vrijednih virtualnih čarobnih predmeta sprječavajući tako njihovu prodaju. Ali, nisu mogli spriječiti prodaju likova, jer je skoro nemoguće stvoriti sustav koji bi identificirao i pratio 210 000 aktivnih igrača Everquesta.
Bez obzira na nezadovoljstvo velikih kompanija ovo je još jedna vrlo dobra ideja za zaradu putem interneta.