Unatoč ozbiljnoj globalnoj ekonomskoj krizi, koja je utjecala i na brodograđevnu industriju, tijekom 2009. Volkswagen Marine je postigao daljnje proširenje ponude motora te je uspio ući u nova partnerstva s vodećim brodom graditeljima.
Tako sada ponudu motora Volkswagen Marine čine četiri obitelji motora sa četiri, pet, šest i osam cilindara te snagom od 29 kW (40 KS) do 258 kW (350 KS).
Ovi motori su posebno napredni u aspektima okoliške prihvatljivosti, finoće rada, te lake opsluživosti. Osim toga, kod motora za brze čamce otišlo se korak dalje te je postignut izuzetno povoljni omjer snage i težine, a varijabla turbo punjača osigurava vrhunski okretni moment.
Na vrhu linije motora je 4,2 litreni bi-turbo V8 motorom pod nazivom TDI 350-8, a ima suhu masu od svega 368 kg. To, u kombinaciji sa iznimnim performansama, motoru (umjesto ovakvih motora ranije su se koristili benzinski velikog obujma) omogućava da plovilu ponudi vrhunske performanse u kombinaciji s minimiziranom specifičnom potrošnjom goriva. U isto vrijeme, industrija vodećih graditelja velikih offshore jahti kao što su Oyster, Bénéteau, Jeanneau, Nautor, sada ugrađuju posebno prilagođeni Volkswagen Marine Blue Water Engine na krstaše za duge udaljenosti, a koji koriste samo najbolje raspoložive komponente.
Izloženi na Boot 2010 su nove luksuzne jedrilice Oyster 575, Jeanneau, 57 i Oceanis 58. Sve ove jahte pokreće motor s oznakom TDI 140-5 Blue Water Engine s integriranim 24V sustavom električne energije.
Potpuno različiti i zasad jedinstven tip broda na temelju Volkswagen Marine Tehnologije razvio se iz faze koncepta (Boot 2009) u uspješni serijski proizvod.
Hibridni deplasmanski motorni krstaš Greenline 33 sada je ponovno posjetio Duesseldorf, ovog puta u svom u svom konačnom obliku, te se može pohvaliti s već podebljom knjigom narudžbi. Greenline 33 dostupan je isključivo s Volkswagen brodskim motorima od 55 kW (75 KS) ili 121 kW (165 KS).