Toyotina Celica vratila se s operacije "presađivanja srca". Još snažnija i još opasnija... Novo "srce" jednakoga je obujma kao i staro - riječ je o 1.8-litarskom agregatu. Međutim, nova glava motora, promjenjiva ventilska tehnologija, veći provrt, ali istodobno smanjeni put klipa u cilindru, te povećana kompresija - donijeli su povećanje snage, ali i bolji okretni moment pri malim brzinama...
Tako nova Celica ima na raspolaganju čak 189 KS, koje motor razvija pri 7000 o/min. Najveći okretni moment od 180 Nm ostvaruje se tek pri 6800 o/min, što i nije čudno jer je ipak riječ o "jurilici". Ubrzanje od 0-100 km/h potrajat će 7.4 sekundi, dok najveća brzina iznosi 225 km/h.
Standardni paket opreme uključuje prednje i bočne zračne jastuke, ABS uređaj, audio sustav s CD-om, alarmni uređaj i imobilizator, električni krovni otvor, sportske pedale od aluminija... Novu Celicu izvana ćete moći prepoznati po crvenom znaku Toyote i brojčanoj oznaci "190" pokraj dosadašnjeg "VVT-i" loga...