Kako kažu u Volkswagenu, Tiguan GTE Active je temeljen na potpuno redizajniranoj drugoj generaciji Tiguana. U usporedbi s njim, GTE Active ima veće kotače, off-road gume, dodatnu zaštitu pragova i podnice, kao što priliči terenskim vozilima, a dodana su i svjetla na krovu.
Ovaj konceptni model koristi dva električi i benzinski motor. Oba motora prenose snagu na sva četiri kotača ili automatski ili nakon pritiska tipke. Ispod poklopca je smješten 1,4-litarski TSI benzinac s 150 KS, koji je uparen s 6-stupanjskim DSG mjenjačem. Jedan električni motor je smješten na prednjoj osovini i razvija snagu od 55 KS, dok je drugi motor na stražnjoj strani automobila i ima 115 KS. Kad se sve zbroji, GTE Active ima 225 KS.
Bez asistencije benzinskog motora, ovaj SUV ima električni doseg od oko 30 kilometara, a ukupan doseg 930 km. Kada koristi samo električni motor, maksimalna brzina GTE Activea je ograničena na 113 km/h, a kad se pridruži benzinac, najveća brzina je 193 km/h. Od 0 do 100 km/h GTE Active ubrzava za 6,2 sekunde.
Nakon paljenja automobila, GTE Active u početku koristi samo električne motore, prije svega onaj na stražnjoj strani automobila. Po potrebi će se uključiti i onaj na prednjoj osovini. Kasnije je pogona na sva četiri kotača uključuje ručno, odnosno izborom GTE načina rada.
Kako je najavljeno, serijska proizvodnja ovog hibrida trebala bi početi u 2017. godini kada se očekuju i prve isporuke. Cijena je zasad nepoznata.
Galerija