Škoda jeftinom limuzinom želi ubiti konkurenciju

U modi su low-budget stvari: jeftine aviokompanije, telekom operateri i povoljni automobili.

23.2.2010.
22:53
VOYO logo

Pod radnim nazivom A Entry češki proizvođač automobila razvija niskobudžetnu limuzinu koju će pozicionirati između Fabije i Octavije, te s njom izravno udariti na Dacijin bestseller – Logan

Jer danas su u modi low-budget stvari: jeftine aviokompanije, telekom operateri i povoljni automobili kao najtraženija roba od sveg navedenog.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Renaultov potez preuzimanja Dacije kao low-budget brenda promatra se s takvom pažnjom da je u autoindustriji zavladala opća pomama za posjedom niskobudžetnog podbrenda. Ne čudi što se i Škoda uključila u tu utrku.

Proizvođač iz Mlade Boleslave je objavio kako radi na obiteljskoj limuzini (radni naziv je A Entry), koja bi gabaritima trebala popuniti prostor između Fabije i Octavije, čije dijelove će i koristiti, a povrh svega biti cjenovno bliska kupcima koji kupuju automobile 'na metar'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema saznanjima češkog dnevnika Mlada Fronta Dnes riječ je o low-budget automobilu s kojim Česi žele napasti jeftinija vozila u Europi uključujući popularnu Daciju Logan.

Međutim, teško se oteti mišljenju kako automobil baš i neće biti diskontna roba. Navodno bi startni model trebao koštati oko 260.000 čeških kruna, što je oko 10.000 eura i istovremeno skuplja priča od limuzinskog Logana koji približno toliko stoji u top izvedbi, (oko 7.400 eura u Njemačkoj stoji bazni Logan).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Informaciju dobija li Fabija s ovim modelom nasljednicu izvedbe Sedan ili tek povoljnu trovolumensku limuzinu, mogli bi imati nakon sajma u Ženevi početkom ožujka. Ukoliko projekt u potpunosti zaživi, produkcijski model bi trebao oživjeti 2012. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo