Škoda jeftinom limuzinom želi ubiti konkurenciju

U modi su low-budget stvari: jeftine aviokompanije, telekom operateri i povoljni automobili.

23.2.2010.
22:53
VOYO logo

Pod radnim nazivom A Entry češki proizvođač automobila razvija niskobudžetnu limuzinu koju će pozicionirati između Fabije i Octavije, te s njom izravno udariti na Dacijin bestseller – Logan

Jer danas su u modi low-budget stvari: jeftine aviokompanije, telekom operateri i povoljni automobili kao najtraženija roba od sveg navedenog.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Renaultov potez preuzimanja Dacije kao low-budget brenda promatra se s takvom pažnjom da je u autoindustriji zavladala opća pomama za posjedom niskobudžetnog podbrenda. Ne čudi što se i Škoda uključila u tu utrku.

Proizvođač iz Mlade Boleslave je objavio kako radi na obiteljskoj limuzini (radni naziv je A Entry), koja bi gabaritima trebala popuniti prostor između Fabije i Octavije, čije dijelove će i koristiti, a povrh svega biti cjenovno bliska kupcima koji kupuju automobile 'na metar'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema saznanjima češkog dnevnika Mlada Fronta Dnes riječ je o low-budget automobilu s kojim Česi žele napasti jeftinija vozila u Europi uključujući popularnu Daciju Logan.

Međutim, teško se oteti mišljenju kako automobil baš i neće biti diskontna roba. Navodno bi startni model trebao koštati oko 260.000 čeških kruna, što je oko 10.000 eura i istovremeno skuplja priča od limuzinskog Logana koji približno toliko stoji u top izvedbi, (oko 7.400 eura u Njemačkoj stoji bazni Logan).

Informaciju dobija li Fabija s ovim modelom nasljednicu izvedbe Sedan ili tek povoljnu trovolumensku limuzinu, mogli bi imati nakon sajma u Ženevi početkom ožujka. Ukoliko projekt u potpunosti zaživi, produkcijski model bi trebao oživjeti 2012. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo