Škoda jeftinom limuzinom želi ubiti konkurenciju
U modi su low-budget stvari: jeftine aviokompanije, telekom operateri i povoljni automobili.
Pod radnim nazivom
Jer danas su u modi low-budget stvari: jeftine aviokompanije, telekom operateri i povoljni automobili kao najtraženija roba od sveg navedenog.
Renaultov potez preuzimanja Dacije kao low-budget brenda promatra se s takvom pažnjom da je u autoindustriji zavladala opća pomama za posjedom niskobudžetnog podbrenda. Ne čudi što se i Škoda uključila u tu utrku.
Proizvođač iz Mlade Boleslave je objavio kako radi na obiteljskoj limuzini (radni naziv je
Prema saznanjima češkog dnevnika
Međutim, teško se oteti mišljenju kako automobil baš i neće biti diskontna roba. Navodno bi startni model trebao koštati oko 260.000 čeških kruna, što je oko 10.000 eura i istovremeno skuplja priča od limuzinskog Logana koji približno toliko stoji u top izvedbi, (oko 7.400 eura u Njemačkoj stoji bazni Logan).
Informaciju dobija li Fabija s ovim modelom nasljednicu izvedbe Sedan ili tek povoljnu trovolumensku limuzinu, mogli bi imati nakon sajma u Ženevi početkom ožujka. Ukoliko projekt u potpunosti zaživi, produkcijski model bi trebao oživjeti 2012. godine.