Opel i Peugeot na vrhu

Prvo hrvatsko istraživanje Best Buy Award pokazuje da hrvatski građani smatraju kako su automobili marke Opel i Peugeot oni koji na hrvatskom tržištu nude najbolji omjer cijene i kvalitete.

6.5.2010.
0:16
VOYO logo

Naime, Opel se na prvo mjesto Best Buy Award istraživanja 2010/2011. pozicionirao u dvije kategorije: "obiteljski automobil", te "mali gradski automobil".

Jedino je Opel uspio zauzeti čak dvije pozicije u kategorijama vezanim uz auto-moto čime je pokazao da ga hrvatsko tržište prepoznaje kao No.1 tržišnog igrača kada je riječ o "Best Buy" kupnji u segmentu automobila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na prvo mjesto u kategoriji "mali gradski automobil" smjestila se Opel Corsa. Iza opelove Corse slijedi Peugeot, zatim Smart, Renault Clio itd.

U kategoriji "obiteljski automobil" najveći broj ispitanika nije naveo neki konkretan model automobila već automobilsku marku - Opel. Nakon Opela, veliko je iznenađenje (kao pojam najbolje kupnje obiteljskog automobila) - Audi, nakon njega Peugeot, itd...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživanje Best Buy Award na kojem se temelji dodjeljivanje "Best Buy Award" nagrada i certifikata prvi je puta po posebnoj metodi "Deep Mind Awareness" provedeno u Hrvatskoj u siječnju ove godine.

Inovativnu metodu istraživanja "Best Buy Award" - DEEPMA razvila je tvrtka Axios u suradnji sa vodećom svjetskom revizorskom i savjetodavnom organizacijom PricewaterhouseCoopers.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Certifikat "Best Buy Award" izdaje se temeljem posebnog inovativnog istraživanja "Best Buy Award" provedenog u siječnju 2010. godine od strane centra za istraživanje tržišta GfK - dio GfK Grupe sa sjedištem u Nürnbergu, Njemačka.

Istraživanje je provedeno na više od 150 kategorija - roba i usluga iz svih segmenata gospodarstva (prehrana, kućne potrepštine, auto-moto, telekomunikacije i tehnologija, financijski sektor, kozmetika, mediji itd.) U istraživanju Best Buy Award odgovori nisu bili sugerirani već su ispitanici mogli slobodno davati svoje odgovore.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema međunarodnim standardima

Cjelokupno istraživanje «Best Buy Award» napravljeno je u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva drugih ljudi.

Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Best Buy Award Croatia Kategorija: Mali gradski automobil

1. Opel Corsa (8%) 2. Peugeot (6,9%) 3. Smart (5,5%) 4. Renault Clio (4,1%) 5. Renault (3,7%) 6. Golf (3,6%) 7. Toyota Yaris (3,4%) 8. Toyota (3,2%) 9. Fiat (2,8%) 10. Opel (2,7%) 11. Citroen (2,6%) 12. Twingo (2,4%) Bez odgovora = 28,7%

Tekst se nastavlja ispod oglasa

N = 400; reprezentativni uzorak za opću populaciju RH Copyright © 2010: Axios ltd, PricewaterhouseCoopers, Gfk

-------------------------------------------------------------------------------------

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Best Buy Award Croatia Kategorija: Obiteljski automobil

1. Opel (6,4%) 2. Audi (6,1%) 3. Peugeot (5,6) 4. Passat (4,5) 5. Mercedes (3,9) 6. Golf (3,5) 7. Renault (3,5) 8. Citroen (3,5) 9. Škoda (3,2) 10. Toyota (3,1) 11. BMW (2,9) 12. Opel Astra (2,6) Bez odgovora = 24,5%

Tekst se nastavlja ispod oglasa

N = 400; reprezentativni uzorak za opću populaciju RH Copyright © 2010: Axios ltd, PricewaterhouseCoopers, Gfk

KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo