Novi turbodizelski motor u ponudi je HDi 160 FAP, koji je dostupan s dvije vrste šestostupanjskog mjenjača. Taj motor zamjenjuje motor HDi 173 FAP s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i izvedbu HDi138 FAP BVA s automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.
Obujam tog motora je dvije litre, opremljen je sustavom common rail treće generacije u kojem se ostvaruju tlakovi ubrizgavanja do 2000 bara, razvija snagu od 120 kW odnosno 163 KS CEE pri 3 750 okr/min i najveći moment od 340 Nm, koji je konstantan između 2000 i 3000 okr/min.
S ručnim mjenjačem, prikazane performanse su vrlo bliske izvedbi HDi 173 FAP kojeg mijenja. Potrošnja u mješovitoj vožnji je 5,6 i 5,7 l/100 km (limuzina i Tourer) s emisijom CO2 što je poboljšanje od 5 posto.
S automatskim mjenjačem, taj novi motor zamjenjuje motor HDi 138 FAP. Uz znatno bolje performanse, mješovita potrošnja iznosi 6,8 odnosno 6,9 l/100 km (limuzina odnosno Tourer), a emisije CO2 iznose 179 g/km, što je poboljšanje veće od 5 posto.
Cijene za limuzinu s ovim motorom kreću se od 232.600, a za Tourer od 242.600 kuna naviše.
Isto tako, motor THP 155 zamjenjuje motor 2.0i 16v, a uz taj motor ugrađuje se ručni šestostupanjski mjenjač. Razvijen kao plod suradnje PSA Peugeot Citroën i BMW Group, taj motor s direktnim ubrizgavanjem obujma 1,6 l opremljen je prednabijanjem turbopunjačem.
Razvija najveću snagu od 115 kW odnosno 156 KS CEE pri 6000 okr/min. Najveći moment od 240 Nm je konstantan između 1400 i 4000 okr/min, što osigurava veliko zadovoljstvo u vožnji: velik moment pri niskoj i srednjoj brzini vrtnje, snaga pri velikoj brzini vrtnje, zadovoljit će vozače u svim situacijama.
Uz ručni mjenjač sa 6 stupnjeva prijenosa, C5 nudi znatno bolje performanse i manju potrošnju u usporedbi s prethodnom izvedbom: mješovita potrošnja iznosi 7,1 l/100 km za limuzinu, odnosno 7,2 za Tourer. Emisije CO2 iznose 167 odnosno 169 g/km, što je smanjenje veće od 15 posto.
Cijene za limuzinu s ovim motorom kreću se od 204.600, a za Tourer od 214.600 kuna naviše.