MCLAREN 570GT: / Najluksuzniji i najpraktičniji cestovni McLaren do sada

Image

Kako su najavili iz McLarena, njihov četvrti nastup na sajmu automobila u Genevi bit će najveći dosad.

26.2.2016.
14:29
VOYO logo

MCLAREN 570S COUPE: Kao da vozite Formulu 1, ali po znatno nižoj cijeni

Image

MCLAREN 570S COUPE: Kao da vozite Formulu 1, ali po znatno nižoj cijeni

Image

MCLAREN 570S COUPE: Kao da vozite Formulu 1, ali po znatno nižoj cijeni

McLaren 570GT je treći automobil iz njihove Sport Series kolekcije, a na britanskom tržištu će se prodavati po cijeni od 213.000 eura. Ono što izdvaja 570GT od ostalih modela iz SS kolekcije je rafiniranost, opremljenost i praktičnost. Prevedeno, 570GT je napravljen za ljubitelje sportskih automobila koji u istom paketu traže i vozilo koji je dovoljno praktično za svakodnevnu upotrebu, a pruža i udobnost na dužim putovanjima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image

Treći član Sport Series obitelji opisan je kao "najluksuzniji i najpraktičniji cestovni McLaren do sada".

U McLarenu su slušali želje svojih kupaca, pa su u 570GT ugradili dva udobna sportska sjedala obložena kožom, koja se pomoću elektromotora mogu pomicati u osam razlilčith smjerova. Osnovni model ima i zatamnjeni stakleni panoramski krov kakav su koristili i na modelu P1.

Oba starija člana Sport Series obitelji imaju prtljažnik smještem u prednjem dijelu vozila kapaciteta 150 litara, a isti slučaj je i kod 570GT modela. No, za duža putovanja i općenito više prtljage tu je prtljažnik smještem iza leđa putnika kapaciteta 220 litara. Do njega je moguće doći otvaranjem stražnjeg stakla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Galerija

"Najpraktičniji cestovni McLaren do sada" pogoni centralno smješteni 3,8-litarski V8 biturbo motor koji razvija 570 KS uz 600 Nm maksimalnog okretnog momenta. Motor je uparen s 7-stupanjskim automatskim mjenjačem, koji snagu prenosi na zadnju osovinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od 0 do 100 km/h 570GT dolazi za 3,4 sekunde, a do 200 km/h za 9,8 sekundi. Ovjes je u osnovi preuzet iz modela Coupe, no njegovo je podešavanje optimizirano za veću udobnost i također ga je moguće podesiti u tri spomenuta načina rada.

Kao i ovjes, tako i mjenjač ima tri različita radna programa - Normal, Sport i Track.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo