Iako se s nestrpljenjem očekivao na obje strane oceana, ovaj SUV srednje veličine sa sedam sjedala neće biti dostupan u Europi. Mazda planira godišnje na tržište izbaciti oko 50.000 jedinica, a 80% posto proizvodnje namijenjeno je kupcima u Sjevernoj Americi. Prve isporuke su zakazane za proljeće iduće godine.
Ovaj obiteljski SUV pretendira na ulazak u višu klasu nudeći maksimalnu udobnost u vrhunski uređenoj i prostranoj unutrašnjosti sa sedam sjedala raspoređenih u tri reda. Izvana novi CX-9 krasi najnovija interpretacija nagrađivane "Kodo – duša pokreta" filozofije dizajna. Kao i ostali Mazdini modeli, novi SUV je također izgrađen na temeljima SKYACTIV tehnologije, kako bi pružio beskompromisnu kombinaciju vrhunskih performansi i učinkovitosti, zajedno s karakterističnim Jinba Ittai iskustvom vožnje koje inspiriraciju pronalazi u kultnom roadsteru MX-5.
SKYACTIV-G 2.5T trenutno je najmoćniji motor u Mazdinoj ponudi, a u verziji za sjevernoameričko tržište razvija 184 kW (250 KS) i 420 Nm okretnog momenta. Novi turbo motor s izravnim ubrizgavanjem pruža još snažnije linearno ubrzanje, osobito pri niskim i srednjim brojevima okretaja, uz vrhunsku odzivnost. Koristeći se Mazdinim geslom "rightsizing" (prava veličina) poput ostalih SKYACTIV motora, umjesto danas popularnog "downsizinga", ovaj motor poništava tipične mane turbo-motora, kao što su slabost pri kretanju (tzv. "turbo-rupa") i često razočaravajuća potrošnja u stvarnim uvjetima vožnje.
Novi CX-9 bit će opremljen i Mazdinim naprednim sigurnosnim sustavima i-ACTIVSENSE, kao i i-ACTIV AWD, kako proizvođač naziva svoj inteligentni sustav pogona na sva četiri kotača.