Kako je uzbudljivi koncept postao obiteljski automobil

25.8.2010.
15:46
VOYO logo

Orlando se temelji na Chevroletovoj vrlo uspješnoj limuzini Cruze koja je dobila mnoge nagrade te nudi pouzdano kvalitetne vozne karakteristike i upravljanje.

Ispod poklopca moći će se birati između tri Chevroletova najnovija motora s ekonomičnom potrošnjom: bit će dostupan benzinski 1,8-litarski motor snage 141 KS te dva dizelska motora – posljednja verzija Chevroletovog 2-litarskog agregata snage 131 KS i 163 KS.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iznutra je Orlando tipičan predstavnik Chevroleta nove generacije. Odlikuju ga najmoderniji elementi dizajna specifični za Chevrolet kao što su dvostruki kokpit inspiriran Corvettom te ambijentalno plavo pozadinsko osvjetljenje središnje konzole.

Tu su i Orlandova povišena stražnja sjedala u tri reda, velik utovarni prostor te brojna pametna rješenja za pohranu koja će sasvim sigurno privući pažnju svakog ljubitelja kvalitetnih automobila i obiteljskog čovjeka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Usprkos spuštajućoj liniji krova, dizajneri su uspjeli podići drugi i treći red sjedala što znači da putnici koji sjede na njima imaju bolji pogled naprijed i sa strane. Uz cijeli niz mogućih konfiguracija sjedenja, Orlando se može brzo pretvoriti u jedan od najprostranijih jednovolumena u klasi kada se radi o prtljažnom prostoru.

Tu je i cijeli niz pretinaca raznih veličina i oblika smještenih na središnjoj konzoli, prednjim i stražnjim vratima, stražnjem utovarnom prostoru pa čak i na krovu.

Međutim, možda je najinovativniji prostor za pohranu skriven iza prednje maske audiosustava čime je na dohvat vozačeve i suvozačeve ruke. Viđen prvotno na konceptnoj izvedbi, ovaj prostor za pohranu vidljiv je kad se preokrene prednja maska audiosustava i dovoljno je velik za spremanje stvari kao što su MP3 player, sunčane naočale ili novčanik.

U taj su prostor dizajneri smjestili i USB priključak savršen za punjenje MP3 uređaja ili iPoda tijekom vožnje. Kupci će moći izabrati između tri paketa opreme, a u standardnoj će opremi sa svim automobilima biti elektronička kontrola stabilnosti, šest zračnih jastuka, klima i električni podizači stakala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi višenamjenski Chevrolet ima ključnu ulogu u njihovoj ofanzivi na europsko tržište. Njegovi tvorci kažu kako Orlando označava početak ambicioznog programa predstavljanja ukupno sedam proizvoda u narednih 15 mjeseci.

Uvjereni su kako on neće donijeti samo veliku vrijednost za novac klasi kompaktnih jednovolumena, nego i da će ponuditi nešto svježe, što nazivaju sa stilom. Također vjeruju kako će privući još kupaca Chevroletu kao brandu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Proizvodnja Chevrolet Orlanda punim kapacitetom počinje u listopadu, a prodaja u cijeloj Europi kreće početkom 2011.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo