Trenutno je u Formula E prvenstvu deset momčadi, 20 vozača i 40 automobila, svaka momčad ima 4 vozila i 2 vozača. Francuska, SAD, Argentina, Urugvaj, Malezija, Kina, Velika Britanija, Rusija i Njemačka domaćini su ukupno 11 ePrix utrka, a uskoro će biti objavljen domaćin još jedne utrke u kalendaru.
Ne manjka ni zvučnih imena u Formula E prvenstvu. Vjerojatno najveća zvijezda je Jacques Villeneuve, prvi bivši vozač Formule 1 koji se prebacio na električne bolide. Zajedno sa Stephane Sarrazinom vozi za Venturi momčad. Pažnju privlači i Bruno Senna, 22-godišnji rođak legendarnog Ayrtona Senne, kao i Nelson Piquet Jr, sin istoimenog velikana Formule 1. Što se momčadi tiče, nakon dvije ovogodišnje utrke na čelnim pozicijama su Audi i Renault. Sljedeća utrka na rasporedu je 19. prosinca u urugvajskom Punta Del Este.
I sad ono najzanimljivije. Električne formule mogu ubrzati od 0 do 100 km/h za otprilike 3 sekunde, dok je njihova maksimalna brzina oko 225 km/h. A generatori koji pune baterije koriste glicerin, nusprodukt kod proizvodnje biodizela.
Veliku ulogu u cijelom projektu ima i Mate Rimac, odnosno njegova tvrtka Rimac Automobili. Naime, jedan primjerak nadaleko poznatog Concept One električnog automobila s 1000 KS i ubrzanjem do stotke za 2,8 sekundi kreiran je za potrebe direktora utrke, koji u njemu vrši inspekciju staze i druge dužnosti, a u Concept One se voze i gosti za vrijeme Formula E promocijskih događanja.
Uglavnom, bilo da se radi o uzbudljivom prijenosu uživo, razgovorima s novom generacijom vozača i obožavatelja ili reportaži iz pogona u kojima se konstruiraju električni bolidi, budite sigurno kako ćete naći puno zanimljivog sadržaja.