Peugeot ovim konceptom potvrđuje svoje međunarodne ambicije, prilagođavajući se specifičnim zahtjevima svakog pojedinačnog tržišta.
U SXC (Shangai Cross Concept) stilisti su ukomponirali neke karakteristike iz svijeta SUV-a (snagu, visoku poziciju sjedenja, sigurnost…), inspirirani modernim dizajnom, elegantnim i čistim, karakterističnim za limuzine.
Vozilo su dizajnirali međunarodni timovi stilista China Tech centra u Šangaju. Rezultat je vizije jakog i prepoznatljivog stila, koji se prilagođava različitim tipovima karoserije i različitim očekivanjima tržišta.
SXC je vozilo jakog, sigurnog karaktera, koje izražava snagu i izdržljivost bez razmetanja, kroz jednostavne i čiste linije, elegantne i fluidne, koje diskretno naglašavaju atletski, čak mišićavi karakter vozila. Svaki detalj je precizno ugrađen na karoseriju impresivnih dimenzija (dužina 4.870 m, visina 1.610 m, širina 2.035 m).
Sprijeda SXC nosi stilski kod Peugeota. 'Plutajuća' rešetka kao da je neovisna o ostatku karoserije, harmonično se uklapa u nju. Mačkasti farovi, precizno dorađeni, daju vozilu prodoran pogled, koji je u skladu s amblemom marke – lavom, ponosno smještenim na poklopcu motora.
Pogled je dodatno naglašen LED diodama, prepoznatljivim po danu i po noći. Ovaj vizualni identitet nazire se i u stražnjim svjetlima, oblika bumeranga, koja prate dinamiku stražnjeg dijela, dizajniranog s posebnom pažnjom, kao i ostali high tech detalji.
Krovni nosači vrlo originalnog dizajna, rub bočne staklene površine... brojne komponente izrađene su od laganog i finog brušenog aluminija, koji naglašava ekskluzivnu narav vozila. Naplatci velikih dimenzija (22'') čiji dizajn sugerira finoću i snagu, upotpunjavaju opći dojam vozila.
Naposljetku, vrlo zaštitnički stil vozila, njegove izdašne dimenzije, panoramski krov iz dva dijela, pristup kroz vrata s obrnutim otvaranjem... obećavaju prilično izdašnu putničku kabinu, u kojoj će svi putnici biti zadovoljni.
Jedan od prioriteta Peugeota je nastavak liderstva u zašiti okoliša u narednim godinama. Ovaj konceptni automobil pokreće HYbrid4 tehnologija: s motorom s unutrašnjim izgaranjem sprijeda (koji pokreće prednje kotače) i električnim motorom straga (koji pokreće stražnje kotače).
Ova tehnologija omogućava pogon na sva 4 kotača kad dva motora istovremeno rade, omogućavajući sigurnost i stabilnost u ekstremnim uvjetima. Ona omogućava i vožnju u modu '0 emisije' pri malim brzinama i samo s električnim motorom.
Motor s unutrašnjim izgaranjem je 1.6 l THP koji ima snagu od 160 kW (218 ks) : nastavljajući strategiju downsizinga, PSA koristi najnapredniju tehnologiju da bi proizvela motore malog kapaciteta koji kombiniraju visok nivo performansi i ekološke efikasnosti.
U kombinaciji s električnim motorom od 70 kW (95 ks), kombinirani potencijal je 230 kW (313 ks) s potrošnjom od samo 5,8 l / 100 km i emisijom od 143 g / km.
Efikasnost podvozja, upotpunjena ekspertizom marke u području držanja ceste, omogućava konceptnom automobilu SXC da kombinira istinski vozački užitak s težnjom ka visokom nivou ekološke učinkovitosti... obećavajući vozaču jedinstveno vozačko iskustvo.