Talijanska dizajnerska kompanija Icona na međunarodnom je salonu automobila u Šangaju izložila spektakularni model imena Vulcano. Radi se supersportskom dvosjedu na hibridni pogon koji je projektirao legendarni Claudio Lombardi, jedan od najuspješnijih inženjera u talijanskoj povijesti, piše autoholik.net.
Njegovi motori Lanciji su donijeli sedam relijaških naslova između 1982. i 1991. godine, nakon čega je prešao u Ferrari, gdje se zadržao sve do 2001. Stari lisac danas se bavi razvojem hibridnih rješenja, a dva takva osmislio je i za Vulcano.
Prvo je namijenjeno cestovnoj upotrebi (H-Turismo), a kombinira benzinski V12 motor snage 790 KS i elektromotor koji isporučuje 160 KS. Zajedno razvijaju 950 KS, a na stražnje kotače ih prenose putem automatskog mjenjača.
Drugo je konfigurirano za utrkivanje (H-Competizione), a spaja twin-turbo punjeni V6 motor snage 550 KS s parom elektromotora smještenih sprijeda koji isporučuju po 160 KS. Najveća kombinirana snaga u ovom slučaju iznosi 870 KS.
Cestovna varijanta s mjesta do 100 km/h ubrzava za 3, odnosno do 200 km/h za 9.2 sekunde, dok trkaća zahvaljujući pogonu na sve kotače isti posao obavlja za 2.9, odnosno 8.9 sekundi. Krajnja brzina u oba slučaja iznosi 350 km/h.
Ovim brojkama, Icona Vulcano ravnopravno staje uz rame jurilicama kao što su LaFerrari i McLaren P1 koje također pokreće hibridni pogonski sklop.
Vulcano se bazira na aluminijskoj šasiji, dok je karoserija izrađena od ugljičnih vlakana. Automobil mjeri 4450 mm u dužinu i 1960 mm u širinu, uz međuosovinski razmak od 2698 mm. Cestovna varijanta teži 1635, a trkaća 1595 kilograma.
Dodajmo još kako su obje opremljene karbon-keramičkim diskovima te gumama Pirelli P Zero dimenzija 285/30 ZR 20 sprijeda i 355/25 ZR 21 straga.
Cijena? Neslužbeno oko dva milijuna eura, odnosno oko 15 milijuna kuna.
Više: autoholik.net