Službeni naziv i tehničke karakteristike otkrivene će biti tijekom prezentacije u Parizu, baš kao i broj primjeraka koji će se proizvesti. Ipak, narudžbe se više ne zaprimaju, svi primjerci vrijedni više od milijun američkih dolara već su rasprodani nakon posebne prezentacije upriličene zainteresiranim klijentima.

Ono što je zasad potvrđeno je sljedeće: pomični krov stiže u dvije verzije – tvrdoj napravljenoj od karbonskih vlakana i platnenoj mekanoj. Snage je jednake originalnom LaFerrariju, što znači da govorimo o hibridnom pogonskom sklopu s 6.2 V12 benzinskim te električnim motorom koji kombiniraju 963 konjskih snaga.
Na originalu to znači da od 0-100 km/h stiže za nepune tri, do 200 km/h za nepunih sedam, dok 300 km/h 'hvata' za samo 15 sekundi vožnje. Maksimalna brzina iznosi mu 350 km/h.

Proizvođač dodaje da su značajne promjene na šasiji napravljene s ciljem zadržavanja čvrstoće coupea, a posla je bilo i oko aerodinamike budući da se željelo zadržati nizak koeficijent otpora zraka i tijekom vožnje sa spuštenim krovom.