Razloga ima više, a jedan od glavnih je novo-razvijeni 2,5-litarski turbo petcilindarski motor koji dolazi sa aluminijskim blokom što ga čini lakšim, a budući da može razviti 59 konjskih snaga više u odnosu na prethodnika (sada 394 KS) uz okretni moment od 480 Nm, čini ga i poželjnijim svima zaljubljenima u konačne brojke performansi koje nudi.
Coupe verzija automobila sada do stotke povlači za impresivnih 3,7 sekundi, dok je konačna brzina koju postiže 280 km/h. Devedeset kilograma težem roadsteru (masa mu iznosi 1530 kg) za postići brzinu od 100 km/h potrebno je tek 0,2 sekundi vremena više.
Poznate su i cijene
Kakve su mu performanse, takav mu je i prerađeni izgled pa prednjim krajem vozila dominiraju veliki otvori za hlađenje, dok sa stražnje strane izgled branika s ovalnim završecima ispušnih cijevi nudi dozu agresivnosti. LED prednja i opcijska OLED stražnja svijetla, karbonska kučišta retrovizora, fiksni stražnji spojler i novi pragovi tek su dio novosti što se vanjštine automobila tiče.
Vozne sposobnosti neće trpjeti zbog nešto tvrđeg ovjesa, a tu treba i spomenuti deset milimetara sniženu podnicu. Postavljen u standardnoj opremi na 19-colne naplatke, Coupe će nadolazeće jeseni jurnuti na tržište po cijeni nešto manjoj od 67,000 eura (u Njemačkoj), odnosno oko 69,000 eura za Roadstar verziju.