Riječ je o modelu A45 AMG pokretanom 2.0-litrenim 4-cilindričnim benzinskim agregatom koji uz pomoć turbopunjača razvija impresivnih 360 KS pri 6000 o/min te 450 Nm okretnog momenta između 2250 i 5000 o/min, piše autoholik.net.
Interesantno, u pitanju je najsnažniji četverocilindraš ikada ugrađen u jedan automobil serijske proizvodnje, ujedno i prvi u povijesti Mercedesovog "in-house" tunera koji se ugrađuje poprečno.
Motor je spojen sa 7-stupanjskim AMG SPEEDSHIFT DCT mjenjačem s dvije spojke te AMG 4MATIC pogonom na sva četiri kotača koji je, prema tvrdnjama njemačkog proizvođača, za četvrtinu lakši od konkurentskih rješenja.
Najsnažnija A-Klasa s mjesta do 100 km/h ubrzava za samo 4.9 sekundi, što je dvije desetinke brže od BMW-a M135i, ali i tri desetinke sporije od Audija RS3 Sportback, njenih najvećih rivala. Maksimalna brzina ograničena je na 250 km/h.
Prema tvorničkim deklaracijama, automobil u kombiniranom europskom ciklusu troši tek 6.9 l/ 100 km, uz emisiju CO2 od 161 g/km, što je teško za povjerovati, čak i kada znamo da se standardno oprema start-stopom i sustavom regenerativnog kočenja.
Dodajmo još kako se pakleni A45 AMG oslanja na temeljito dorađeni ovjes te 18-colne kotače s gumama dimenzija 235/40 iza kojih se skrivaju ventilirani kočioni diskovi promjera 350 mm sprijeda i 330 mm straga.
Mercedes-Benz A45 AMG na njemačko tržište stiže u lipnju, no proizvođač ne otkriva kolika će mu biti početna cijena.
Više:autoholik.net