OPREZ, ZENA ZA VOLANOM! /

Audi razbija stereotipe o losim zenskim vozacima u ovoj briljantnoj reklami

Podruznica Audija u Irskoj pokrenula je ovu briljantnu marketinsku kampanju pod nazivom #WomenDrivers kako bi se obracunali sa stereotipovima o losim zenskim vozacima.

5.5.2015.
12:35
VOYO logo

Automobilski brend uveo je hashtag '#WomenDrivers' kako bi pobudio interes korisnika na Twitteru.

Korisnici klikom na link ocekuju zabavne price o zgodama i nezgodama vozacica, no umjesto na taj sadrzaj, korisnici su usmjereni prema clancima o zenama koje su respektabilne u podrucjima kojima se bave - od biznisa do znanosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Reakcije na Twitteru su vrlo pozitivne a mnogi komentiraju Audijev potez s palacem prema gore jer nastoji suzbiti negativne kliseje o zenama vozacima.

Pogledajte video s objasnjenjem kampanje u nastavku i pogledajte ispod nekoliko tvitova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo