"Bilo je zabavno voziti EGT Model S i zadivljujuće je vidjeti kako će izgledati budućnost utrkivanja", kazao je Olivier Lombard nakon što se udaljio od upravljača automobila koji je u odnosu na osnovni model P100D u svojoj natjecateljskoj inačici spušteniji i čak 500 kilograma lakši.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/284a8824-92b6-11eb-a138-0242ac12000f/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Kombinacija dosad spomenutih brojki rezultira usitinu spektakularnim ubrzanjem, pa od 0 do 100 km/h ovaj trkaći automobil dojuri za 2,1 sekundu (0-60 mph - 2 sekunde), što je 0,4 sekunde brže u usporedbi sa standardnim Model S P100 D s Ludicrous modeom.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/2837444e-92b6-11eb-826b-0242ac120012/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Maksimalna brzina ograničena je na 250 km/h.
U svojoj inauguralnoj sezoni Electric GT Championship brojat će deset timova i 20 vozač(ic)a koji će se natjecati za upravljačima ovakvih automobila u sedam utrka. Radni vikend sastoji se od sljedećeg: 20 minuta treninga, 60 minuta kvalifikacija, dnevna utrka od 60 km i noćna utrka od 60 km.