Zheng Xiangxiang, kineska livestreamerica koja ima više od pet milijuna pratitelja na platformi Douyin, nedavno je prodala više od deset milijuna proizvoda u samo sedam dana zahvaljujući neobičnoj taktici ispred kamera.
Naime, Zheng svaki proizvod predstavlja unutar dvije do tri sekunde, baš kao da radi na tekućoj traci, što joj je omogućilo da zgrne profit od 12,6 milijuna eura u tako kratkom razdoblju.
Zheng svojim pratiteljima uglavnom predstavlja jeftine artikle, a njezin je uspjeh, tako barem piše portal NextShark, natjerao čelnike Douyina da uvedu novo i prodavačima zabrane takav oblik komunikacije s kupcima.
Drugim riječima, više neće smjeti izlagati proizvode uz tako malo informacija te će svatko tko nastavi s takvom praksom ostati bez računa i pratitelja.
"Privukao me poseban stil prodaje, bez previše priče i vrlo koncizan", izjavila je 30-godišnja korisnica Douyina imena Wei, koja je nedavno od Zheng kupila par cipela od 10 juana (1,27 eura) i torbicu od 6 juana (0,76 eura).
Tome je dodala da su joj proizvodi isporučeni u plastičnim vrećicama te da su cipele izrazito mirisale na jeftino ljepilo.
"Namjera takve prodajne taktike je iskoristiti potrošače. Većina ljudi se ni trudi zatražiti povrat novca za artikle vrijedne samo 10 do 20 juana, što znači da prodavač neizbježno profitira", pojasnila je Shi Jinyu, 23-godišnjakinja upućena u tajne industrije, čije je riječi prenio portal Sixth Tone.
Zanimljivo, portal Sohu u utorak je objavio i kolika je plaća asistentima, pa naveo da "stručnjaci za dodavanje kutija" godišnje mogu zaraditi 240.000 juana, odnosno 30 tisuća eura.
Douyin je, pojasnimo, kineska verzija TikToka.
---
---