Prve dane jeseni mnogi će u Europi dočekati uz ljetne temperature, međutim pitanje je do kada ćemo moći šetati ulicama u laganoj obući i kada će nam na nogama zatrebati tople, udobne i, po mogućnosti, vodootporne cipele.
U to su se ime pojedini španjolski trgovci već počeli pripremati za prve zainteresirane kupce, ali na način koji možda i nije baš najpošteniji. Naime, kao što ćete vidjeti na snimci koja je postala viralna, u jednoj trgovini u Oviedu čizme vrijedne 200 eura postavili su u svojevrsni akvarij kako bi zainteresirani stekli dojam da su nepromočive čak i tijekom izrazito nepovoljnih vremenskih uvjeta.
"Jamčimo da će vam noge čuvati suhima", napisali uz taj proizvod koji u spomenutom akvariju - vode uopće nije vidio!
Da je riječ o marketinškom triku, razotkrio je TikToker Nikolay Andre, koji se približio izložbenom primjerku i pojasnio da su ga postavili iza uske staklene stijenke kroz koji teku "slapovi Nijagare".
Što vi kažete na takvu prezentaciju? Je li u pitanju marketing koji se kreće unutar dopustivog ili govorimo o lažnom oglašavanju na koje bi trebale reagirati institucije? U komentarima podno snimke se povela rasprava i oko tog pitanja.