A SKUPE KO VRAG /

TikToker prikazao kako trgovci zavaravaju kupce uoči početka jesenske sezone

Image

Za cipele prikazane na snimci potrebno je izdvojiti čak 200 eura

23.9.2024.
11:56
VOYO logo

Prve dane jeseni mnogi će u Europi dočekati uz ljetne temperature, međutim pitanje je do kada ćemo moći šetati ulicama u laganoj obući i kada će nam na nogama zatrebati tople, udobne i, po mogućnosti, vodootporne cipele.

U to su se ime pojedini španjolski trgovci već počeli pripremati za prve zainteresirane kupce, ali na način koji možda i nije baš najpošteniji. Naime, kao što ćete vidjeti na snimci koja je postala viralna, u jednoj trgovini u Oviedu čizme vrijedne 200 eura postavili su u svojevrsni akvarij kako bi zainteresirani stekli dojam da su nepromočive čak i tijekom izrazito nepovoljnih vremenskih uvjeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
DOBRA IDEJA ZLATA VRIJEDI /

U sat vremena su zaradili 38 eura ne mrdnuvši prstom

Image
DOBRA IDEJA ZLATA VRIJEDI /

U sat vremena su zaradili 38 eura ne mrdnuvši prstom

"Jamčimo da će vam noge čuvati suhima", napisali uz taj proizvod koji u spomenutom akvariju - vode uopće nije vidio!

Da je riječ o marketinškom triku, razotkrio je TikToker Nikolay Andre, koji se približio izložbenom primjerku i pojasnio da su ga postavili iza uske staklene stijenke kroz koji teku "slapovi Nijagare".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što vi kažete na takvu prezentaciju? Je li u pitanju marketing koji se kreće unutar dopustivog ili govorimo o lažnom oglašavanju na koje bi trebale reagirati institucije? U komentarima podno snimke se povela rasprava i oko tog pitanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ljubav je na selu
NOVA SEZONA
VOYO logo