SERIJA POKRENULA JEZIV TREND: /

Influenceri hrle u Černobil, ali turistički obilasci im nisu dovoljni

Image

Sve za lajkove

10.6.2019.
11:29
VOYO logo

Uspjeh HBO-ove američke televizijske miniserije, čija je tema najveća svjetska nuklearna katastrofa u Černobilu, povećao je broj turista koji žele posjetiti elektranu i grad duhova u blizini elektrane, piše u utorak agencija Reuters. Jedna černobilska turistička agencija bilježi porast od 40 posto u rezervacijama, od početka serije u produkciji HBO-a čije je emitiranje počelo u svibnju i dobila je izvanredne kritike.

“Mnogo ljudi dolazi ovamo, postavljaju puno pitanja o TV seriji, o svim događajima. Ljudi postaju sve znatiželjniji”, rekla je Viktorija Brožko koja vodi turiste. Ona inzistira da je područje sigurno za posjetitelje. “Tijekom cijelog posjeta zabranjenoj zoni Černobila doza zračenja iznosi otprilike dva mikrosiverta, što je ekvivalent radijacije koju dobijete kod kuće kroz 24 sata”, kaže Brožko.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
VELIKA NAVALA NA ČERNOBIL: /

Svi žele vidjeti nuklearku i grad duhova; Sa sobom ćete kući ponijeti i - radijaciju

Image
VELIKA NAVALA NA ČERNOBIL: /

Svi žele vidjeti nuklearku i grad duhova; Sa sobom ćete kući ponijeti i - radijaciju

No influencerima to nije dovoljno

Što više zračenja, to bolje

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pokušavaju se probiti što bliže, a kako bi pokazali kako su kul i neustrašivi, slikaju se Geigerovim brojačem.

Dodatan bonus je ako se skinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo