Kupujete li u inozemstvu rabljeni automobil bez dobre računice i svih proučenih detalja, troškovi bi mogli daleko premašiti i onu cifru koju biste za njega platili u Hrvatskoj.
Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju promijenio se i pojednostavio zakon u uvozu rabljenih vozila pa sada građani mogu nesmetano kupovati nova i rabljena vozila u inozemstvu. Ipak, treba paziti na brojne zamke na koje bi, oni koji se time ne bave, mogli naići, upozoravaju iz Oryxa.
Kad se plati PDV, homologacija, poseban porez na motorna vozila (PPMV) i svi drugi troškovi (transport vozila, trošak puta i noćenja u stranoj zemlji i sl.), takva kupnja može biti jednaka onoj u Hrvatskoj ili čak i skuplja.
Posebno treba paziti pri kupnji skupljih automobila s puno dodatne opreme jer iako s automobil “izvana” čini znatno jeftiniji, to poskupljuje davanja u Hrvatskoj pa se mnogi neugodno iznenade. Trošak je veći i što je veća emisija CO2, pa je to još jedna stavka o kojoj treba voditi računa.
Rizik je još veći kupuje li se automobil od privatnih prodavatelja ili malih auto kuća koje ne daju garanciju, a tu je i problem jezične barijere. Uz to, posebno valja pripaziti na garancije kao i na servisnu povijest što je jedna od bitnijih stavki kod kupnje vozila.