Svi koji se bave medijima, komunikacijama, marketingom, odnosima s javnošću, i sličnim stvarima - ovaj će vikend provesti u Rovinju. jer - tamo se 11. put održava Weekend Media festival, najveći festival komunikacijske i medijske industrije u cijeloj regiji i šire.
I ove godine stižu razni zanimljivi gosti. Izbornik nogometne reprezentacije Zlatko Dalić, pa savjetnica za medije Aleksandra Vučića, kreativni direktor američkog CBS-a Pete Radovich.
Razgovarat će se i o trendovima na društvenim mrežama, i u ulozi medija u slučaju Agrokor, i o tome hoće li Netflix uništiti televziju.
Tim povodom, u RTL Direktu su gostovala dva direktora Weekend media festivala Tomo Ricov i Nikola Vrdoljak jedan je direktor obični, drugi je programski direktor...
Što obični direktor radi, ide samo na ručkove i večere?
Ricov: Obični ništa očito ne radi. Ja sam uhljeb...
Evo 11. WMF je na vratima, zar vam nije već dosadilo organizirati WMF?
Ricov: Ja sam mislio da će nam dosaditi nakon 3,4 godine. Dosta smo uzbuđeni, jedva čekamo da sve počne. Nikolu maltretiraju za program tko je, tko nije.
A što se ima novo za reći nakon 11 godina?
Vrdoljak: Mediji se toliko mijenjaju. Sve se mijenja, pa to malo i mi pratimo.
Što vas je najviše impresioniralo?
Vrdoljak: Internet je sve promijenio. Svi komuniciramo preko interneta. Mediji su nikad važniji.
Što ne bi trebalo propustiti?
Vrdoljak: Zlatko Dalić nam je jako zanimljiv, nas zanima komunikacijski moment, Pete Radovich, jako puno toga ima u programu...
Uvijek je sve nekako vezano uz ovu našu medijsku industriju ali ima i nešto off evo sad vidim - Uloga svjetlosti u umjetnosti? Otkud to?
Vrdoljak: Svjetlost je ključna umjestnost. Mi ulazimo u razne teme koje nisu samo mediji i komunikacije.
Nećemo se lagati, publici i gostima jednako je atraktivan i onaj party dio programa, tko je zadužen?
Ricov: Imamo taj veliki party, dovodimo internacionalne zvijezde...Prvi put imamo jazz orkestar HRT-a s Zdenkom Kovačiček i Markom Toljom, imamo puno toga za ponuditi....