Tijekom ljeta je u vozilima Gradskog prijevoza putnika Osijek obavljeno testiranje tehnologije inovativnog sustava naplate, koji je među putnicima što preferiraju nove tehnologije već poznat kao digitalna karta, piše SiB.hr.
Novi sustav podrazumijeva da se za plaćanje prijevozne karte može koristiti mobilni uređaj, a nakon uspješnog testiranja krajem listopada je krenuo i svojevrsni pilot projekt u koji su uključeni i korisnici javnog prijevoza, odnosno kupci digitalnih prijevoznih karata.
Period testiranja nove usluge prošao je odlično, bez prijava većih problema, pa se u pilot moglo krenuti odmah nakon analize komentara korisničke i kontrolorske aplikacije. 15 dana je predviđeno trajanje pilot projekta, a onda će digitalne karte biti puštene u punu uporabu.
Sada putnici mogu, isključivo u tramvajima u Zoni I, i sami isprobati novu digitalnu kartu na sučeljima svojih mobilnih uređaja. Pilot obuhvaća dvije vrste karata, jednokratnu i dnevnu kartu, koje se mogu nabaviti putem posebne aplikacije Smartica za pametne mobilne telefone na operativnim sustavima iOS i Android.
Za kupovinu digitalnih karata koristi se posebna aplikacija Smartica koju je potrebno preuzeti na mobilni uređa iz svojih trgovina za aplikacije, a korisnici to mogu obaviti i u vozilima koristeći besplatni Internet, piše SiB.hr.