Online kupovina postala je nezaobilazan dio modernog života, jer omogućuje korisnicima brz i jednostavan pristup širokom spektru proizvoda iz udobnosti vlastitog doma. Međutim, unatoč praktičnosti, nije rijetkost da online narudžbe ponekad donesu i neugodna iznenađenja – pogrešne veličine, krivi proizvodi ili oštećeni artikli.
No, ono što je doživjela 22-godišnja Marnie Holman iz Devona u Engleskoj nadilazi sve uobičajene pogreške e-trgovina. Naime, preko poznate modne trgovine Shein naručila je crvenu kapu Djeda Mraza, te je planirala pokloniti kolegi s posla. No, uz kapu je u paketu dobila i potpuno neočekivan dodatak.
Neugodan poklon
Paket joj je stigao 17. prosinca, a sadržavao je naručenu crvenu kapu Djeda Mraza i šal, ukupne cijene od samo 1,52 eura. Poklon je trebao biti dio igre "Secret Santa" u njezinoj firmi, gdje zaposlenici anonimno daruju jedni druge. Kapa i šal trebali su završiti u rukama njezinog kolege koji, ironično, prema Marnienim riječima, ima veliki strah od paukova.
"Uočila sam kako se nešto miče unutar vrećice. Bila sam užasnuta kada sam ugledala pauka! Pravi horor. Vrisnula sam i bacila sve u kadu. Kontaktirala sam dezinsekciju jer je narudžba stigla iz Kine pa nisam sigurna je li pauk bezopasan ", rekla je Marnie.
Također, Marnie je odmah nakon incidenta poslala pritužbu popularnoj platformi za online kupovinu, Sheinu, a kako tvrdi, ova aplikacija zasad se nije očitovala o ovom slučaju.